Gå til innhold

Opplysningen og slikt........bla bla

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Jeg hadde behov for en adresse i dag og ringte opplysningen. En stemme sier "...opplysningen 1881..". Jeg sier ingenting og venter på fortsettelsen"....det er for tiden stor pågang....". Men ingenting skjer. Jeg hører ikke engang at noen puster. Til slutt sier jeg forsiktig "...halloooo" og skvetter høyt når en mann svarer meg.

Hvordan ialle dager kunne jeg vite at det var noen der? Er det et krav at alle som jobber på slike plasser har monoton stemme og høres ut som en telefonsvarer?

Forresten har jeg en lei tendens til å "prate" med telefonsvarere. Når de sier at jeg har havnet så og så langt bak i køen, da starter jeg. " Jasså så det sier du" og fortsetter "bla bla bla.....". Har blitt tatt på fersken flere ganger *ler*. Men noe må man jo finne på når man sitter der og venter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48355-opplysningen-og-sliktbla-bla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et knep fordi det er så dyrt. De vil nok helst si "Du har nå kommet fram til opplysningen 1881" i et veeeldig langsomt tempo, men det blir kanskje for drøyt. Kompromisset er da at de gjør det du opplevde, og så sitter musestille mens sekundene og kronene renner avgårde...

Det er et knep fordi det er så dyrt. De vil nok helst si "Du har nå kommet fram til opplysningen 1881" i et veeeldig langsomt tempo, men det blir kanskje for drøyt. Kompromisset er da at de gjør det du opplevde, og så sitter musestille mens sekundene og kronene renner avgårde...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...