Gå til innhold

Er alle ute og henger i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Nei. Verken ute eller henger 😀

Nice. Kanskje vi kan leke litt sammen da. Hva liker du best, ute i sandkassa eller inne og bygge lego?

Anonymkode: aacc1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle som har et liv?

Anonymkode: aacc1...63c

Hvis man henger for mye tror jeg ikke man har et liv 😆

Anonymkode: f8fed...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man henger for mye tror jeg ikke man har et liv 😆

Anonymkode: f8fed...774

 Kjeften på deg, jeg bygger lego med nachnoo

Anonymkode: aacc1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men du kan bli med opp på rommet og se på frimerkesamlingen min hvis du vil da 

Anonymkode: aacc1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 Kjeften på deg, jeg bygger lego med nachnoo

Anonymkode: aacc1...63c

Håper du tråkker på en legokloss.

Anonymkode: f8fed...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Hallo

Hallo ja. Noe jeg kan stå til tjeneste med?

Anonymkode: aacc1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper du tråkker på en legokloss.

Anonymkode: f8fed...774

Takk for den....

Anonymkode: aacc1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Hvorfor har man bare et liv hvis man er ute og henger?

Sikkert noen med hengekøyedilla. 

Anonymkode: f8fed...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har nettopp tatt kvelds medisinen min og håper den snart kicker inn så jeg slipper å lese kjedelige tråder på dol. 

Anonymkode: 2a569...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp tatt kveldsmedisin. Men overlegen tok vekk både Truxal og Alimemazin samtidig ute å spørre hva jeg ville, så jeg går litt cold terkey akkurat nå. Hun mener Leponex er sederende nok. Mtp at jeg sover to ganger per dag så blir jeg jo trøtt av den, men trøttheten blir borte på kvelden. 

Så nå ser jeg på en high school film. :) Har sett fem min og den handler om mobbing, sosialt samspill og verdier mellom populære og upopulære. 😃

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har nettopp tatt kveldsmedisin. Men overlegen tok vekk både Truxal og Alimemazin samtidig ute å spørre hva jeg ville, så jeg går litt cold terkey akkurat nå. Hun mener Leponex er sederende nok. Mtp at jeg sover to ganger per dag så blir jeg jo trøtt av den, men trøttheten blir borte på kvelden. 

Så nå ser jeg på en high school film. :) Har sett fem min og den handler om mobbing, sosialt samspill og verdier mellom populære og upopulære. 😃

Men er iikke truxal ment for tankekjør? Jeg trodde det var det samme som Quatiapin bare et annet merke. 

Anonymkode: 2a569...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men er iikke truxal ment for tankekjør? Jeg trodde det var det samme som Quatiapin bare et annet merke. 

Anonymkode: 2a569...40f

Jeg har brukt 75 mg Truxal mot uro, tankekjør og for å fremme søvn siden 2017. 

Siden jeg nå går på sterk (?) leponex som også har sederende effekt så tror jeg overlegen mener at Truxal og Alimemazin er unødvendig. 

Mtp at jeg bruker 1,5 time på å sovne igjen (eller i går tok det jo bare 45 min da) så mener jeg at jeg burde beholdt Truxal. Samtidig så ble jeg vekt 0930 i dag da. Jeg våkner vanligvis sånn 0740. Så kanskje jeg bare må venne meg til det.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Glitter skrev (27 minutter siden):

Jeg har nettopp tatt kveldsmedisin. Men overlegen tok vekk både Truxal og Alimemazin samtidig ute å spørre hva jeg ville, så jeg går litt cold terkey akkurat nå. Hun mener Leponex er sederende nok. Mtp at jeg sover to ganger per dag så blir jeg jo trøtt av den, men trøttheten blir borte på kvelden. 

Så nå ser jeg på en high school film. :) Har sett fem min og den handler om mobbing, sosialt samspill og verdier mellom populære og upopulære. 😃

Savner du videregående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Ikke ute og henger, inne med min lille nise som inviterte seg selv til meg i helgen 🩷🩷

Hun sover godt og trygt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobb i kveld og skal på jobb i morgen tidlig 💪🏻 Ett år siden sist jeg kunne si disse ordene.

Jeg tror at hvis man er ute og «henger» så betyr det snarere at man ikke har et liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...