Gå til innhold

Sover du i pysjamas i sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok. Jeg sover i nattkjole da jeg ikke liker å være i naken. Eller naken som du ville sagt. :)

Anonymkode: 76d38...8e4

Det heter ikke "i naken", men "i nettoen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok. Jeg sover i nattkjole da jeg ikke liker å være i naken. Eller naken som du ville sagt. :)

Anonymkode: 76d38...8e4

Det er ikke slik at Kayia eller andre her har bare har et annet "syn" om hva man foretrekker å si. Det er et faktum at det ikke heter "i naken" i det norske språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pysj bukse og t skjorte. 

Å sove naken er sykt ekkelt så skjønne rikke de som gjør det og dere får ekkel rumpelukt og Tiss i senga med mindre dere har dusjet rumpa etter hver gang dere har tisset for det kommer alltids litt utenpå

Anonymkode: cffdd...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken, unntatt når jeg er på besøk hos folk, da bruker jeg pysj.  Det er ikke uhygienisk å sove i nettoen. Tiss i senga liksom? Haha  latterlig å kalle det å sove naken «sykt ekkelt».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn å sove med klær, annet enn ved overnatting borte hos andre. 

Og nå på sommeren har jeg knapt dyne på. Så selvplager er jeg ikke. Jeg vil sove godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover i den underbuksa og trøya som jeg tok på meg etter at jeg dusjet om morgenen den dagen. Dvs. jeg har på meg dette undertøyet maks et døgn (noen ganger blir det ny dusj og undertøyskift i løpet av dagen).

Dette er normalen. Unntak kan forekomme ved ekstreme temperaturer og/eller overnatting borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
morsan skrev (På 25.6.2024 den 13.42):

Det er ikke slik at Kayia eller andre her har bare har et annet "syn" om hva man foretrekker å si. Det er et faktum at det ikke heter "i naken" i det norske språket.

Jeg vet det det er bare det at jeg alltid har sagt det på den måten når vi snakker å sove naken eller ikke. Det kunne ikke falt meg inn å sove naken, jeg synes det er ekkelt. Har enda traumer da jeg kom inn døra for å spørre om noe til min far / kjæreste og de lå der nakne og hadde seg. Det har gitt meg store traumer i etterkant. Jeg tror jeg ble skadet for livet da. 

Anonymkode: 76d38...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Langarmet, fotsid nattkjole. Den samme som om vinteren faktisk. Det blir en vane og er ikke kjempevarmt. 

Anonymkode: e5c99...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...