Gå til innhold

Lammende angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Du dør ikke av angst! Du strøk jo ikke med da 😊

Jeg døde nesten. 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke siden det lært meg å leve med angsten… angsten jeg har kommet i bestemte situasjoner og er et helvete 

Anonymkode: df76c...d78

Ja da har du det man kaller ett problem. Jeg hadde det problemet lenge jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg døde nesten. 

Anonymkode: df76c...d78

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg døde nesten. 

Anonymkode: df76c...d78

Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Ja da har du det man kaller ett problem. Jeg hadde det problemet lenge jeg også. 

Ja da har jeg det. Jeg har prøvd og få beroligende av fastlegen men hen forstår seg ikke på psykiske ting tydeligvis 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

 

Hvordan?

Hjertet hamret som en vaskemaskin på 90 grader og det samme skjer hver gang jeg møter det den kommer av 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja da har jeg det. Jeg har prøvd og få beroligende av fastlegen men hen forstår seg ikke på psykiske ting tydeligvis 

Anonymkode: df76c...d78

Bytte fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjertet hamret som en vaskemaskin på 90 grader og det samme skjer hver gang jeg møter det den kommer av 

Anonymkode: df76c...d78

Ja. Men du strøk ikke med og hjertet ditt virker. Og så... jeg skal IKKE bagatellisere angst, for det ER helt jævli! MEN etterpå, når du får roet ned, så føles det jo godt... nesten litt sånn euforisk? 

For det går jo over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Ja. Men du strøk ikke med og hjertet ditt virker. Og så... jeg skal IKKE bagatellisere angst, for det ER helt jævli! MEN etterpå, når du får roet ned, så føles det jo godt... nesten litt sånn euforisk? 

For det går jo over.

Nei det er absolutt ikke noe euforisk med det. Har du hatt panikk eller presentasjons angst? Jeg kan kvi meg til noe en uke før det skjer. Rett før blir jeg så stresset at kroppen tar over. En gang sa jeg at jeg het noe jeg absolutt ikke heter. Det var toppen av galskap. 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (10 minutter siden):

Bytte fastlege?

Nei det kan jeg ikke 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei det er absolutt ikke noe euforisk med det. Har du hatt panikk eller presentasjons angst? Jeg kan kvi meg til noe en uke før det skjer. Rett før blir jeg så stresset at kroppen tar over. En gang sa jeg at jeg het noe jeg absolutt ikke heter. Det var toppen av galskap. 

Anonymkode: df76c...d78

Ja, jeg har hatt panikkangst. Det slipper jo opp, og da føles det som om du har løpt maraton i en uke, og man blir jo...lettet? Eller?

Ps. jeg forholder meg muligens ikke til "galskap"  Jeg vet ikke helt. Den omgir oss 🙃

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg har hatt panikkangst. Det slipper jo opp, og da føles det som om du har løpt maraton i en uke, og man blir jo...lettet? Eller?

Ps. jeg forholder meg muligens ikke til "galskap"  Jeg vet ikke helt. Den omgir oss 🙃

Men når den er på maks da stopper mitt hjertet nesten så det at jeg lever enda det er nesten magisk. Den roer ikke ned før sikkert to timer eller noe. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sånn angst for den er farlig for meg. 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Men når den er på maks da stopper mitt hjertet nesten så det at jeg lever enda det er nesten magisk. Den roer ikke ned før sikkert to timer eller noe. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sånn angst for den er farlig for meg. 

Anonymkode: df76c...d78

Jeg tror kanskje jeg ikke er den mest forståelselsfulle? Beklager det. Jeg prøver, men jeg kommer til kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Jeg tror kanskje jeg ikke er den mest forståelselsfulle? Beklager det. Jeg prøver, men jeg kommer til kort. 

Du må forstå at angst for noen er farlig. Det er ikke Sundt for alle at hjertet slår som en vasketrommel 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg døde nesten. 

Anonymkode: df76c...d78

Nei, man dør ikke av angst. Angst kan være grusomt og smertefullt, men man dør faktisk ikke av det uansett hvor vondt det kjennes ut. 

Anonymkode: 60f0d...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, man dør ikke av angst. Angst kan være grusomt og smertefullt, men man dør faktisk ikke av det uansett hvor vondt det kjennes ut. 

Anonymkode: 60f0d...7dc

Hvis man har ekstremt høyt angst og stressnivå i kroppen og hjernen over lang tid kan man bli alvorlig syk

Anonymkode: 7becb...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis man har ekstremt høyt angst og stressnivå i kroppen og hjernen over lang tid kan man bli alvorlig syk

Anonymkode: 7becb...960

Man blir gjerne syk av angst over tid, man dør ikke. 

Anonymkode: 60f0d...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Man blir gjerne syk av angst over tid, man dør ikke. 

Anonymkode: 60f0d...7dc

Hvis kroppen og hjernen blir belasta nok så kan man vel enten det, eller klikke..?

Anonymkode: 7becb...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man blir gjerne syk av angst over tid, man dør ikke. 

Anonymkode: 60f0d...7dc

Hvis man har puls på 300 så 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis kroppen og hjernen blir belasta nok så kan man vel enten det, eller klikke..?

Anonymkode: 7becb...960

Du dør ikke av angst.

Anonymkode: 60f0d...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du dør ikke av angst.

Anonymkode: 60f0d...7dc

Hvordan vet du det? 

Anonymkode: df76c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...