Gå til innhold

Forskning viser at pulverkaffe drikkere har

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sverger til kruttsterk Brasero pulverkaffe, iblant med fløte. Jeg har grei inntekt, men sosialt.. Vel jeg klarer meg, men er nok utpreget introvert sånn at jeg må hente meg inn. Sosiale problemer har jeg ikke, men må legge innsats i å ta vare på relasjoner. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg sverger til kruttsterk Brasero pulverkaffe, iblant med fløte. Jeg har grei inntekt, men sosialt.. Vel jeg klarer meg, men er nok utpreget introvert sånn at jeg må hente meg inn. Sosiale problemer har jeg ikke, men må legge innsats i å ta vare på relasjoner. 

Er du ikke redd for tennene dine? 

Anonymkode: a23c8...92b

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei?

Ikke? Sterk pulverkaffe er svært skadelig fordi du får all koffeinen rett i deg. Med traktet kaffe stopper koffeinen før du får den i deg i trakten. Så at noen tror at koffeinen i kaffen du blir våken av er ikke sant. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke? Sterk pulverkaffe er svært skadelig fordi du får all koffeinen rett i deg. Med traktet kaffe stopper koffeinen før du får den i deg i trakten. Så at noen tror at koffeinen i kaffen du blir våken av er ikke sant. 

Her var det mye rart. Filteret som brukes når man trakter kaffe verken fjerner eller reduserer koffein. Men filteret sørger for at man filtrerer bort (mye av) fettstoffene som finnes i kaffe, og som kan gi høyt kolesterol. Det er kokekaffe som er verst i så henseende, mens pulverkaffe faktisk er nest best. Det fordi fettstoffene i stor grad er fjernet i forbindelse med frysetørringen. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Lavere årsinntekt enn de som drikker kaffetraktet vanlig kaffe. Det vies også at pulverkaffe drikkere har mer sosiale problemer enn ikke kaffe drikkere. Hva tenker du om dette? Kjør debatt. 

Hvor har du lest dette? 

(mvh traktekaffe-drikker) 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jaja. Jeg drikker en om morgenen og sjelden mer. Jeg unnværer ikke kaffen jeg drikker, og orker ikke å bekymre meg for alt mulig. Har ikke energi til det. Jeg er for lat.

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jaja. Jeg drikker en om morgenen og sjelden mer. Jeg unnværer ikke kaffen jeg drikker, og orker ikke å bekymre meg for alt mulig. Har ikke energi til det. Jeg er for lat.

Men du kan jo bare drikke energidrikk i stedet 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...