Gå til innhold

Skjønner ikke voldtekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: adade...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: adade...8d0

Husker jeg tenkte det samme da jeg var yngre. Har funnet ut at det må være menn med sadistiske personlighetstrekk som kan klare dette. Noen som får seksuell tenning og nytelse av å krenke og skade andre. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (19 minutter siden):

Husker jeg tenkte det samme da jeg var yngre. Har funnet ut at det må være menn med sadistiske personlighetstrekk som kan klare dette. Noen som får seksuell tenning og nytelse av å krenke og skade andre. 

Du tenkte det da du var yngre men ikke nå lenger?

Anonymkode: adade...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tenkte det da du var yngre men ikke nå lenger?

Anonymkode: adade...8d0

For å være ærlig tenkte jeg ikke det jeg siterte deg på. Det jeg tenkte da jeg var ung var at jeg ikke kunne forstå hvordan noen kunne få ståpikk og seksuell nytelse av å voldta noen. Jeg kunne ikke forstå hvordan det var fysisk mulig. Så da kom jeg til den konklusjonen om at det må dreie seg om sadistiske menn som tennes av og får seksuell nytelse av å krenke og skade andre. 

Ble det tydeligere nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (2 minutter siden):

For å være ærlig tenkte jeg ikke det jeg siterte deg på. Det jeg tenkte da jeg var ung var at jeg ikke kunne forstå hvordan noen kunne få ståpikk og seksuell nytelse av å voldta noen. Jeg kunne ikke forstå hvordan det var fysisk mulig. Så da kom jeg til den konklusjonen om at det må dreie seg om sadistiske menn som tennes av og får seksuell nytelse av å krenke og skade andre. 

Ble det tydeligere nå? 

Ja👌

Anonymkode: adade...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Voldtekt er dessverre svært vanlig i krig. Med andre ord, er muligheten der og sjansen for sanksjoner liten er det en god del menn som vil begå overgrep. Undersøkelser har vist at 25% av amerikanske soldater oppga å ha begått seksuelle overgrep (ikke nødvendigvis voldtekter). Russerne har alltid vært berykta for å voldta i krig, også sine egne, kvinner som menn.

Når reglene sivilisasjonen setter opp fjernes kan dessverre noen stygge tendenser komme fram i enkelte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Det er sjelden om sexbehov. Det handler ofte om maktbehov og sinne. Noen skader rett og slett. 

Voldtekt i krig er er våpen.

Enig i dette. Om det kun var et behov for sex kunne de onanert. De er ute etter det relasjonelle, som makt, dominans, aggresjon, sadisme.

TS, det at du ikke forstår det er et godt tegn. Det betyr at du ikke har disse trekkene selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt skjer jo også i parforhold, ekteskap. Av en person man har et nært forhold til. 

Anonymkode: 97397...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Voldtekt skjer jo også i parforhold, ekteskap. Av en person man har et nært forhold til. 

Anonymkode: 97397...4f4

Det er mye fælt som skjer i nære relasjoner. Personer i parforhold kan også mangle empati, være aggressiv og demonstrere makt over den andre. Det finnes også sadister i parforhold. Det er mye fæle folk der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Voldtekt skjer jo også i parforhold, ekteskap. Av en person man har et nært forhold til. 

Anonymkode: 97397...4f4

Jeg ble ikke fysisk voldtekt av min eks, men helvete brøt løs hvis han ikke fikk nok sex. Han sa at når han ikke får nok sex så bygger testosteronet seg opp og da var det min feil når han ble sint og aggressiv og at det var min feil at han dro ut på byen for å få seg dame. Så jeg måtte ha oversikt over hvor mye sex han hadde fått den uken for å bevare husfreden. Dette ødela mitt forhold til sex og jeg klarer det fortsatt ikke åtte år etter bruddet. Jeg følte meg forgrepet på fordi han tvang meg verbalt. Følte meg skitten og kunne gråte etter vi hadde hatt sex. Men er så klart verre om man blir fysisk tvunget. 

En annen eks av meg sitter på forvaringsdom for han er den sadistiske typen som tenner på makten han har ovenfor kvinnen. Han har gjort det så mange ganger at han er satt i forvaring. Han har diagnosen dyssosial PF/psykopati.

For meg er det fullstendig fjernt å klare å tvinge noen til å ha sex. Både verbalt, men også når det involverer vold og en kvinne som forsøker å forsvare seg, flykte eller fryse til is av frykt for å eskalere fra voldtekt til drap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...