Gå til innhold

Er så redd for å legge på meg masse i morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Vhanja skrev (19 minutter siden):

Hvorrfor skulle du legge masse på deg i morgen?

Du legger uansett ikke på deg mye på èn dag. Hvis du går opp noe så er det som regel snakk om vannvekt.

Nei, men føler jeg er gått i sparebluss fordi jeg har spist alt for lite over en hel måned grunnet en veldig dårlig periode med angst. Da klarer jeg nesten ikke spise, mister matlysten og i dag hadde jeg det plutselig helt  greit?... 

snusmumeriken96
Everybody skrev (3 minutter siden):

Hvis man over tid spiser mer enn det man forbrenner så legger man på seg. Men ikke noe særlig bare på 1 dag. Hvis du bare spiser normalt så legger man ikke på seg.

Men jeg leste at kroppen går i soarempdus av angst og stress..hva når man pøutselig kommer ut av det, hva skjer med kroppen da?

Annonse

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Men jeg leste at kroppen går i soarempdus av angst og stress..hva når man pøutselig kommer ut av det, hva skjer med kroppen da?

Har du en behandler eller noen du kan snakke med ang ditt anstrengte forhold til kropp og vekt?

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Magen din skriker av slitenhet og sultenhet fordi du ikke er snill med den. 

Anonymkode: 93eb2...507

UtakknemligDiva
snusmumeriken96 skrev (På 25.6.2024 den 18.15):

Da går den fort tilbake til det den vanligvis er, så blir det normalt igjen. Altså,  når jeg er veldig stresset så jeg bruker mye energi på å stresse, får ikke spist eller drukket særlig, så går jeg fort ned til 57 kg (jeg er 182 høy). Når jeg får roet meg ned og lever normalt igjen går jeg veldig fort tilbake til 59-60. Og så stopper det der. Jeg veier alltid mellom 59 og 64. Kommer an på aktivitet, trening (muskler veier mer enn fett), hvor mye jeg spiser, drikker, mensen osv. 

snusmumeriken96
UtakknemligDiva skrev (3 minutter siden):

Da går den fort tilbake til det den vanligvis er, så blir det normalt igjen. Altså,  når jeg er veldig stresset så jeg bruker mye energi på å stresse, får ikke spist eller drukket særlig, så går jeg fort ned til 57 kg (jeg er 182 høy). Når jeg får roet meg ned og lever normalt igjen går jeg veldig fort tilbake til 59-60. Og så stopper det der. Jeg veier alltid mellom 59 og 64. Kommer an på aktivitet, trening (muskler veier mer enn fett), hvor mye jeg spiser, drikker, mensen osv. 

Opplever du å miste mye muskler? Gikk greit, jeg la ikke på meg noe særlig.

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

hvor mange kg veier mensen? 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blør du så mye? 

Det er mange som "hovner" litt i kroppen rett før mensen og øker litt i vekt av den grunn. Det er opphopning av væske og har ikke noe med det man blør ut, å gjøre.

UtakknemligDiva
snusmumeriken96 skrev (13 timer siden):

Opplever du å miste mye muskler? Gikk greit, jeg la ikke på meg noe særlig.

Jeg bygger fort muskler når jeg trener eller er mye fysisk aktiv. Har løftet ekstremt mye på jobb i det siste og merker det på bicepsene. Jeg bygger fort fordi jeg ikke trener til vanlig. 
Vet ikke om jeg mister muskler? Eller hva jeg mister, tror det er vann og fett jeg mister først. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...