AnonymBruker Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Jeg hadde en veldig tøff terapitime på mandag. Åpnet opp om store traumer og følte meg fortvilet og hudløs. Behandler gjorde ikke noe for å runde av timen og pakke ting litt inn så jeg gikk ut i verden som et åpent sår. Har hat to netter med lite søvn og voldsomme mareritt og lite mat. Nå har jeg gått helt ned for telling med feber og influensa-smerter. Det skremmer meg hvordan psykiske belastninger påvirker kroppen min. Noen som har opplevd noe liknende og har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 85832...ace 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/483694-syk-etter-veldig-t%C3%B8ff-terapitime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde en veldig tøff terapitime på mandag. Åpnet opp om store traumer og følte meg fortvilet og hudløs. Behandler gjorde ikke noe for å runde av timen og pakke ting litt inn så jeg gikk ut i verden som et åpent sår. Har hat to netter med lite søvn og voldsomme mareritt og lite mat. Nå har jeg gått helt ned for telling med feber og influensa-smerter. Det skremmer meg hvordan psykiske belastninger påvirker kroppen min. Noen som har opplevd noe liknende og har noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 85832...ace Du forteller behandleren din akkurat det du skriver her. At du følte du gikk ut med et åpent sår, og har behov for å ta det litt mer skånsomt, der det avsluttes på en god måte neste gang. det er fader meg hans ansvar, som er utdannet dette. leit du skal oppleve dette slik. Men prøv snu på det. Du har åpnet opp noe veldig vanskelog og sårt og klart det. Det er et viktig og stort steg på veien Anonymkode: 7a1b6...06f 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/483694-syk-etter-veldig-t%C3%B8ff-terapitime/#findComment-4293932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.