Gå til innhold

Syk etter veldig tøff terapitime

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde en veldig tøff terapitime på mandag. Åpnet opp om store traumer og følte meg fortvilet og hudløs. Behandler gjorde ikke noe for å runde av timen og pakke ting litt inn så jeg gikk ut i verden som et åpent sår. Har hat to netter med lite søvn og voldsomme mareritt og lite mat. Nå har jeg gått helt ned for telling med feber og influensa-smerter. Det skremmer meg hvordan psykiske belastninger påvirker kroppen min. Noen som har opplevd noe liknende og har noen tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 85832...ace

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483694-syk-etter-veldig-t%C3%B8ff-terapitime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde en veldig tøff terapitime på mandag. Åpnet opp om store traumer og følte meg fortvilet og hudløs. Behandler gjorde ikke noe for å runde av timen og pakke ting litt inn så jeg gikk ut i verden som et åpent sår. Har hat to netter med lite søvn og voldsomme mareritt og lite mat. Nå har jeg gått helt ned for telling med feber og influensa-smerter. Det skremmer meg hvordan psykiske belastninger påvirker kroppen min. Noen som har opplevd noe liknende og har noen tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 85832...ace

Du forteller behandleren din akkurat det du skriver her. At du følte du gikk ut med et åpent sår, og har behov for å ta det litt mer skånsomt, der det avsluttes på en god måte neste gang. 
det er fader meg hans ansvar, som er utdannet dette. 
leit du skal oppleve dette slik. Men prøv snu på det. Du har åpnet opp noe veldig vanskelog og sårt og klart det. Det er et viktig og stort steg på veien 

Anonymkode: 7a1b6...06f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...