Gå til innhold

Hva er det beste godteriet du vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (6 minutter siden):

Nougatfylt sjokolade. 

Åh...det er godt!

Vet ikke helt hva som er best, is eller sjokolade.  Det kommer litt an på hva jeg har lyst på der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker lakris! Har oppdaget verdens beste lakris - se bildet.

Ellers er jeg glad i Daim, Krokanrull, Troika, Smørbukk karameller,  chips og ostepop.

Screenshot_20240627_191302_Google.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker lakris! Har oppdaget verdens beste lakris - se bildet.

Ellers er jeg glad i Daim, Krokanrull, Troika, Smørbukk karameller,  chips og ostepop.

Screenshot_20240627_191302_Google.jpg

Hvor får du kjøp denne lakrisen?

Anonymkode: 6cffa...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor får du kjøp denne lakrisen?

Anonymkode: 6cffa...5ea

På Gulating ølutsalg, av alle steder 😁😁😁 De har mange forskjellige,  jeg har smakt mange, men liker nok best classic, søt og salt. Forresten, ingefær var også god 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (Akkurat nå):

På Gulating ølutsalg, av alle steder 😁😁😁 De har mange forskjellige,  jeg har smakt mange, men liker nok best classic, søt og salt. Forresten, ingefær var også god 😁

Det er fint når en finner en favoritt.  Lakris er veldig godt da, både bar og i sjokolade eller i is.

Synes det er vanskelig å finne en favoritt da jeg ofte får dilla på noe. Men er uansett vesentlig mer glad i sjokolade, is og lakris enn diverse salte ting som potetgull o.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om lakris her. Det liker jeg også godt, men favoritten er uten tvil Freias melkesjokolade, den rene typen uten noe "dill dall" i. Og potetløv med salt og pepper. Jeg er en ganske enkel sjel sånn. Pleier å ha begge deler i helgen, men nå begrenser jeg det til annenhver helg siden jeg prøver å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i både søtt og salt av ymse slag. Er nok mest svak for det salte, særlig «vanlig» salt Potetgull. Typisk kan jeg få lyst på noe søtt på dagtid, særlig på ettermiddagen. Aller helst sjokolade, men lakris er også godt. Ikke spesielt glad i typisk smågodt. Av sjokolade er jeg spesielt svak for den belgiske typen med nougat. Men Freia melkesjokolade, Firkløver og f eks Krokanrull er også godt. For ikke å snakke om Spesial småsjokolader.

Nei, nå fikk jeg sannelig lyst på en øl og litt chips eller salte nøtter 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...