Gå til innhold

Hva er det beste godteriet du vet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (14 timer siden):

På Gulating ølutsalg, av alle steder 😁😁😁 De har mange forskjellige,  jeg har smakt mange, men liker nok best classic, søt og salt. Forresten, ingefær var også god 😁

Jeg har bare hørt om Gulating tingrett. Ligger butikken i den? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har bare hørt om Gulating tingrett. Ligger butikken i den? 

Har du aldri hørt om Gulating øl?  Og Gulating ølutsalg?

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor sier du ikke de gull sjokoladene i den gjennomsikte boksen? 

Fordi de ikke alltid ligger i plastbokser, men i konfekteske.  Og hvis du ikke vet hva de heter så er det ikke min skyld.  Men det går an å Google.

AnonymBruker
Dorthe skrev (3 minutter siden):

Har du aldri hørt om Gulating øl?  Og Gulating ølutsalg?

Fordi de ikke alltid ligger i plastbokser, men i konfekteske.  Og hvis du ikke vet hva de heter så er det ikke min skyld.  Men det går an å Google.

Nei. Jeg har hørt om hansa og noen fler som jeg ikke husker nå. Jeg drikker ikke øl, kommer aldri til å like øl. Det er for spesielle folketyper. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Jeg har hørt om hansa og noen fler som jeg ikke husker nå. Jeg drikker ikke øl, kommer aldri til å like øl. Det er for spesielle folketyper. 

Jeg liker verken Hansa eller Gulating, men har hørt om det likevel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...