Gå til innhold

Hva er det beste godteriet du vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

emilie321 skrev (Akkurat nå):

Selv synes jeg ikke freia boble er den beste. Synes stratos mye bedre.

Ja jeg å, også synes jeg den røde er ganske god å men det er lenge siden jeg har eti noen av de nå da, tror jeg skal kjøpe meg en plate om jeg får anledning til det☺️ Freia sin har litt "skarpere" ettersmak eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sjokolade lakris fra Minde 

Anonymkode: 6cffa...5ea

Akk ja..🫠

Synes egentlig minde sjokoladene er bedre enn nidar og freia, men minde har ikke mye reklamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (8 timer siden):

Og til "troikagjengen": monolit er bedre🫣

Monolitt når ikke Troika til knærne engang! I det hele tatt så har Nidar det beste godteriet, verken Freia eller Minde kommer i nærheten etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sjokolade lakris fra Minde 

Anonymkode: 6cffa...5ea

De lakrisplettene fra Minde er vel det eneste Minde lager som er supergodt! 😁 For de er farlig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (27 minutter siden):

De lakrisplettene fra Minde er vel det eneste Minde lager som er supergodt! 😁 For de er farlig gode.

Ja, de lakrisplettene er farlig gode😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 timer siden):

Monolitt når ikke Troika til knærne engang! I det hele tatt så har Nidar det beste godteriet, verken Freia eller Minde kommer i nærheten etter min smak.

Pøhø, monolit er lit som ungdommene sier. Også smelter den nesten sammen med alt, mens troika faller i fra omtrent🤭 minde "e min de" da, greit kan jeg få ha den for meg selv så får ni bare kose ni dar🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 timer siden):

Monolitt når ikke Troika til knærne engang! I det hele tatt så har Nidar det beste godteriet, verken Freia eller Minde kommer i nærheten etter min smak.

Er ikke troika den med gelé inni? Den er ekkel… 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke troika den med gelé inni? Den er ekkel… 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Monolitt og Troika har begge gele inni, men er fra ulike produsenter. Hvilke sjokolader liker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (12 minutter siden):

Monolitt og Troika har begge gele inni, men er fra ulike produsenter. Hvilke sjokolader liker du da?

Jeg husker jeg smakte troika når jeg var liten. Aldri spist den siden.. fikk sjokk med  gelèn.. liker Stratos, smash, Twix, japp, og melkesjokolade. Sånne vanlige… 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg husker jeg smakte troika når jeg var liten. Aldri spist den siden.. fikk sjokk med  gelèn.. liker Stratos, smash, Twix, japp, og melkesjokolade. Sånne vanlige… 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Smash, twix og japp er gode, rene sjokolader uten fyll synes jeg blir litt kjedelig, men de er gode å dyppe i varm te. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Smash, twix og japp er gode, rene sjokolader uten fyll synes jeg blir litt kjedelig, men de er gode å dyppe i varm te. 😋

Neinei til te skal det være kjeks🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (44 minutter siden):

Lindt sjokolade (Lindt excellence) med appelsin, sykt god 

Åh ja appelsinsjokolade. Og de sjokolade "pinnene" med appelsin eller mint i er også veldig gode..husker ikke hva de heter i farta men husker de solgte de på sparkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 30.6.2024 den 16.40):

Smash, twix og japp er gode, rene sjokolader uten fyll synes jeg blir litt kjedelig, men de er gode å dyppe i varm te. 😋

Da blir de jo våte? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...