Gå til innhold

Hva er det beste godteriet du vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da blir de jo våte? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Dypper bare litt av en bit i gangen og sutter av den nesten smeltede sjokoladen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 timer siden):

Dypper bare litt av en bit i gangen og sutter av den nesten smeltede sjokoladen. 😁

Har du spist sjokolade i dag? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du spist sjokolade i dag? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Jepp, diverse småsjokolader som Hobby, Festkaramell og Bamsemums + noen andre biter smågodt. Ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Jepp, diverse småsjokolader som Hobby, Festkaramell og Bamsemums + noen andre biter smågodt. Ferie!

😋

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (27 minutter siden):

Jepp, diverse småsjokolader som Hobby, Festkaramell og Bamsemums + noen andre biter smågodt. Ferie!

Pass på tennene på festkaramell. Fint med tenner etter ferien og. 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pass på tennene på festkaramell. Fint med tenner etter ferien og. 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Festkaramell er jo den "snilleste" karamellen sånn sett, den sitter aldri fast i noe, bare fest🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (1 minutt siden):

Festkaramell er jo den "snilleste" karamellen sånn sett, den sitter aldri fast i noe, bare fest🥳

Å ja er de som smaker brunost? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å ja er de som smaker brunost? 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Haha brunost🤭 hm..jeg synes ikke det men kan jo tenke meg til at noen kan gjøre det når du sier det så. Men synes de smaker veldig godt egentlig, er bare ikke så ofte jeg kjøper smågodt lenger og det er som regel da jeg bruker å ha det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

farløs skrev (1 time siden):

Haha brunost🤭 hm..jeg synes ikke det men kan jo tenke meg til at noen kan gjøre det når du sier det så. Men synes de smaker veldig godt egentlig, er bare ikke så ofte jeg kjøper smågodt lenger og det er som regel da jeg bruker å ha det da.

Jeg synes smågodt er det beste som finnes bare at jeg ikke kjøper da så ofte sjokolade. Blir liksom alt annet med farger i sånn kreft godteri . 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 27.6.2024 den 18.48):

Er veldig glad i lakris, særlig salt lakris. Av sjokolade er Hobby min all time favourite som jeg aldri går lei av.  

Finnes Hobby fremdeles? Må være flere tiår siden jeg smakte den siste. Likte den veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg synes smågodt er det beste som finnes bare at jeg ikke kjøper da så ofte sjokolade. Blir liksom alt annet med farger i sånn kreft godteri . 

Anonymkode: 92d4e...4b0

Brukte ofte 2 poser jeg🤭 1 med kre..mt gummigodter og lignende, og 1 med sjokolader og lignende, og hvis jeg skulle ha mye surt i tillegg så ble det kanskje 3poser, men det er lenge siden nå da, og delte som regel alltid med andre. Hm..nå fikk jeg litt lyst på smågodt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...