Gå til innhold

Jeg gruer meg til årets ferie …


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg til ferie på en hytte med stor familien i år. Dette blir et langt innlegg. Vi skal reise en stor gjeng i anledning til rund fødselsdag som skal feires. Derfor er det viktig at turen blir fin og koselig for den som skal feires. Men jeg gruer meg til dette allerede nå.. Jeg er i en sårbar tid hvor jeg ikke har helt kontroll på meg selv og har til tider ikke kontroll på hva jeg sier når jeg blir fornærmet. Det virker som om jeg er en løs kanon på dekk hvis det kan forståes. Det føles rett det jeg sier der og da, men når jeg har roet meg ned angrer jeg, og til tider skammer jeg meg også. Dessverre for meg skal det være noen med dit som jeg krasjer med. Er det noen som har et tips eller to eller som kan gjenkjenne seg i det jeg skriver? Det er ikke mye rom å trekke seg bort da planen er lagt opp til mange sover på rom med hverandre noe som for meg er også et problem i nåværende tid. Jeg vil være med men samtidig ikke. Da dette er en forventningsfull tur for den som feires. Turen har vært planlagt i lang tid. Hvordan skal jeg løse dette? 

Anonymkode: e58f1...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan både forstå, og å kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg har tidligere ikke klart å sette fornuftige grenser for samvær og det har vært belastende å skulle leve opp til forventningene en føler andre har. Nå ville jeg ha begrenset tilstedeværelsen til den viktigste delen av feiringen. Eksempelvis kun hatt en overnatting til selve festen. 
Håper du finner en løsningen som ikke tar knekken på deg. Ønsker deg alt godt😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gruer meg til ferie på en hytte med stor familien i år. Dette blir et langt innlegg. Vi skal reise en stor gjeng i anledning til rund fødselsdag som skal feires. Derfor er det viktig at turen blir fin og koselig for den som skal feires. Men jeg gruer meg til dette allerede nå.. Jeg er i en sårbar tid hvor jeg ikke har helt kontroll på meg selv og har til tider ikke kontroll på hva jeg sier når jeg blir fornærmet. Det virker som om jeg er en løs kanon på dekk hvis det kan forståes. Det føles rett det jeg sier der og da, men når jeg har roet meg ned angrer jeg, og til tider skammer jeg meg også. Dessverre for meg skal det være noen med dit som jeg krasjer med. Er det noen som har et tips eller to eller som kan gjenkjenne seg i det jeg skriver? Det er ikke mye rom å trekke seg bort da planen er lagt opp til mange sover på rom med hverandre noe som for meg er også et problem i nåværende tid. Jeg vil være med men samtidig ikke. Da dette er en forventningsfull tur for den som feires. Turen har vært planlagt i lang tid. Hvordan skal jeg løse dette? 

Anonymkode: e58f1...290

Du kan velge stå over, du kan gå deg noen turer på feriestedet alene, du ian dra frem og tilbake samme dag som festligheten foregår eller begrense oppholdet tiø en overnatting. Du kan leie bil selv eller ta buss og gjøre deg mindre avhengig av å sitte på. Mulighetene er mange.

Anonymkode: 2bc6a...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...