Gå til innhold

Denne dagen er kjedelig. Noen forslag til hva jeg gjøre på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Jeg er trønder. 🙂

Når det gjelder tegnspråk så aner jeg ikke.

Som jeg sa - skrevet dialekt er ofte komplett uforståelig. 😉

Trøndere er koselige. Du er sånn koselig :) 

Anonymkode: 52f29...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan du lese på leppene når folk snakker og forstå hva dem som snakker? Og er det vanskelig å lære seg tegnspråk? Jeg har sett på norske talenter hun som vant med den tegnspråk sangen, jeg tror hun het Vilde. Verdig vinner. Det er så kult med tegnspråk. 

Anonymkode: 52f29...828

Jeg er veldig avhengig av å lese på munnen når jeg snakker med noen som ikke bruker tegnspråk. Men det avhenger veldig av hvem det er. Noen er lett å munnavlese hvis det er kort samtale og enkelte ord, andre helt umulige.

Ja, hun heter Vilde. Jeg kjenner foreldrene hennes godt :) 

Jeg må rette på meg her. Jeg har nylig fått operert inn coclear implant, så nå klarer jeg å høre ok. Jeg er fortsatt i tilvenningsfase og det tar tid for hjernen å tolke lydene. Det er fortsatt nytt for meg så jeg glemmer det. 

Endret av Martine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig avhengig av å lese på munnen når jeg snakker med noen som ikke bruker tegnspråk. Men det avhenger veldig av hvem det er. Noen er lett å munnavlese hvis det er kort samtale og enkelte ord, andre helt umulige.

Ja, hun heter Vilde. Jeg kjenner foreldrene hennes godt :) 

Så kult. Jeg håper det er flerre sånne talenter som blir med i år. Synes det er utrolig kult program. Jeg kan ikke noe om tegnspråk og sånt, men det har du sikkert skjønt. 

Anonymkode: 52f29...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så kult. Jeg håper det er flerre sånne talenter som blir med i år. Synes det er utrolig kult program. Jeg kan ikke noe om tegnspråk og sånt, men det har du sikkert skjønt. 

Anonymkode: 52f29...828

Ja, har skjønt det. Det var nylig en døv deltaker i forrige norske talenter da. Ipek heter hun. Du kan finne henne på youtube. Det er verdt å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (5 minutter siden):

Ja, har skjønt det. Det var nylig en døv deltaker i forrige norske talenter da. Ipek heter hun. Du kan finne henne på youtube. Det er verdt å se :) 

Det gjorde jeg nå, det var veldig rørende. Hun var utrolig flink. Fikk nesten tårer i øynene. 

Anonymkode: 52f29...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det gjorde jeg nå, det var veldig rørende. Hun var utrolig flink. Fikk nesten tårer i øynene. 

Anonymkode: 52f29...828

ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...