Gå til innhold

Jeg blir transstempla!


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96
Martine skrev (23 timer siden):

Hvordan vet du det? Sier de det høyt eller er det bare noe du antar at de tror? 

Jeg anner ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Jeg anner ingenting. 

Hvordan kan du vite at de ler av deg og tenker at du er trans om de ikke sier noe om det? Jeg tror også, som de andre her sier, at dette nok er bare noe du innbiller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96

Måten folk ser på meg gjør at jeg skjønner det. Jeg prøver å bli bedre fra angst så jeg er mye ute blant folk nå, men jeg kommer bare hjem trist pga av trabsstempling- folk er helr sprøe for tiden fordi det er så mange transkvinner overalt, men jeg er en ekte kvinne. Folk går rundt og stempler alle og en hver og er i bikken til å klikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dette for det meste skjer i ditt eget hode. Folk flest har nok med seg selv og ofrer ikke forbipasserende så mange tanker. Vi opptar mye større plass i eget hode enn vi gjør hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (9 minutter siden):

Folk går rundt og stempler alle og en hver og er i bikken til å klikke. 

Dette vil jeg gjerne se. Hvor foregår det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (10 minutter siden):

Måten folk ser på meg gjør at jeg skjønner det. Jeg prøver å bli bedre fra angst så jeg er mye ute blant folk nå, men jeg kommer bare hjem trist pga av trabsstempling- folk er helr sprøe for tiden fordi det er så mange transkvinner overalt, men jeg er en ekte kvinne. Folk går rundt og stempler alle og en hver og er i bikken til å klikke. 

Du innbiller deg at du skjønner det, men det er bare noe som skjer i hodet ditt. Folk har stort sett mer enn nok med seg selv. Hvis du har en behandler så anbefaler jeg deg sterkt å snakke med vedkommende om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96 skrev (11 minutter siden):

Måten folk ser på meg gjør at jeg skjønner det. Jeg prøver å bli bedre fra angst så jeg er mye ute blant folk nå, men jeg kommer bare hjem trist pga av trabsstempling- folk er helr sprøe for tiden fordi det er så mange transkvinner overalt, men jeg er en ekte kvinne. Folk går rundt og stempler alle og en hver og er i bikken til å klikke. 

Ser du ofte transkvinner da siden du påstår at det er så mange av dem overalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Dette vil jeg gjerne se. Hvor foregår det?

Følg med på kjøpesentre og slikt. Ok. Da skal jeg forklare. Jeg var inne på hm (storby) og der var en transjente[( jeg ser de overalt rundt) en dame sa til ungen at hun skal løpe etter henne og si...nå kommer jeg og tar deg.... så gjør hun det. Jeg følger litt med på den jenta også kommer det en mann og han gliser stygt til henne. Deretter var jeg på normalen, der sto det en annen transjente i kassa og fikk en fuck you rett i trynet. Var bare noe jeg så i det jeg gikk forbi. Tror jeg så minst 15 stykket den dagen....

 

Anonymkode: 7cb01...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Følg med på kjøpesentre og slikt. Ok. Da skal jeg forklare. Jeg var inne på hm (storby) og der var en transjente[( jeg ser de overalt rundt) en dame sa til ungen at hun skal løpe etter henne og si...nå kommer jeg og tar deg.... så gjør hun det. Jeg følger litt med på den jenta også kommer det en mann og han gliser stygt til henne. Deretter var jeg på normalen, der sto det en annen transjente i kassa og fikk en fuck you rett i trynet. Var bare noe jeg så i det jeg gikk forbi. Tror jeg så minst 15 stykket den dagen....

 

Anonymkode: 7cb01...530

Det skremmer meg så mye at det finnes så mye hat i mennesker... jeg blir så usikker selv. Skulle ønske jeg var født inn i en annen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Det skremmer meg så mye at det finnes så mye hat i mennesker... jeg blir så usikker selv. Skulle ønske jeg var født inn i en annen tid.

Det over det var meg, som forklarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (21 minutter siden):

Det skremmer meg så mye at det finnes så mye hat i mennesker...

Det hatet finnes også i deg selv. Hvorfor ikke bruke det til noe nyttig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Måten folk ser på meg gjør at jeg skjønner det. Jeg prøver å bli bedre fra angst så jeg er mye ute blant folk nå, men jeg kommer bare hjem trist pga av trabsstempling- folk er helr sprøe for tiden fordi det er så mange transkvinner overalt, 

Virkelig? Det har ikke jeg lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slabbedask skrev (16 minutter siden):

Virkelig? Det har ikke jeg lagt merke til.

Trandungdommer,åpn opp øynene og følg med.

Anonymkode: 7cb01...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Trandungdommer,åpn opp øynene og følg med.

Anonymkode: 7cb01...530

Må være en trend jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (2 timer siden):

Hm, jeg har kjent mange transer i mitt liv, men kan ikke si at jeg synes byen er overbefolket av dem.

Storbyen

Anonymkode: 7cb01...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Storbyen

Anonymkode: 7cb01...530

Jeg har bodd i Norges største by hele mitt liv bortsett fra de siste fem årene 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv jeg som er i det skeive miljøet møter kanskje en trans person 2-3 ganger i mnd bare.. 

Anonymkode: a470f...b15

Ser de overalt jeg,hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...