Gå til innhold

Våken?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ok. Kjedelig det, man vil jo helst sove. 

Ja, en får det så mye bedre når en har sovet nok, men hva skal en gjøre? Må jo bare gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (21 minutter siden):

Ja, en får det så mye bedre når en har sovet nok, men hva skal en gjøre? Må jo bare gjøre det beste ut av det. 

Ja må gjøre det beste ut av det, ikke ant å gjøre det. Det hjelper jo ikke med medisiner heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Noen flere som er våken?

Ja sukk, vært på beina omtrent hele dagen med diverse "aktiviteter/ærender" og er så sliten at det "river og brenner" både her og der.

Rart når man legger seg etter sånne dager så gjør det nesten mer vondt? Jaja.. men håper jeg får sove litt nå da for i mårra blir det nok å gjøre igjen🫠 Var godt å hvile på lørdagen da, har vært lenge siden jeg har kunnet, og klart å samle "hodet" litt å så det var jo litt artig☺️

Håper du får en grei natt da😊 uff kjipt at du ikke får sove men, kanskje det kan bli litt greit læll..håper i allefall at du får sove godt i mårra natt❣️

Og til alle dere andre som måtte være våkne, håper dere får en god natt våken eller ei, men helst sove nok💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (2 minutter siden):

Ja sukk, vært på beina omtrent hele dagen med diverse "aktiviteter/ærender" og er så sliten at det "river og brenner" både her og der.

Rart når man legger seg etter sånne dager så gjør det nesten mer vondt? Jaja.. men håper jeg får sove litt nå da for i mårra blir det nok å gjøre igjen🫠 Var godt å hvile på lørdagen da, har vært lenge siden jeg har kunnet, og klart å samle "hodet" litt å så det var jo litt artig☺️

Håper du får en grei natt da😊 uff kjipt at du ikke får sove men, kanskje det kan bli litt greit læll..håper i allefall at du får sove godt i mårra natt❣️

Og til alle dere andre som måtte være våkne, håper dere får en god natt våken eller ei, men helst sove nok💌

Må være slitsomt å være så aktiv og ikke sove. 

Får nok sove godt til natta igjen, pleier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Må være slitsomt å være så aktiv og ikke sove. 

Får nok sove godt til natta igjen, pleier det. 

Jah🫠 joh.. slitsomt uansett da men. ser ikke så lyst på morgendagen akkurat, eller her i natt da jeg enda  drev på med diverse som måtte gjøres og svetta både her og der og ikke klarte å se en ende så var jeg ganske så fortvilet men nå er jeg i "godt nok"-mål så nå ser jeg bare halvmørkt på morgendagen🤭 men får se i mårra da... 😬 men akurat nå er det 😮‍💨

Ja det er meget(!)bra at du får😊

Åh den som kunne ha vært i syden i noen uker, for å bare slappe av og bade og være på stranda på dagen og spise god mat på restaurant på kvelden og slappe av på hotellet inni mellom.. håper jeg får drømme om det i natt🤭

God natt i morgen💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (8 minutter siden):

Jah🫠 joh.. slitsomt uansett da men. ser ikke så lyst på morgendagen akkurat, eller her i natt da jeg enda  drev på med diverse som måtte gjøres og svetta både her og der og ikke klarte å se en ende så var jeg ganske så fortvilet men nå er jeg i "godt nok"-mål så nå ser jeg bare halvmørkt på morgendagen🤭 men får se i mårra da... 😬 men akurat nå er det 😮‍💨

Ja det er meget(!)bra at du får😊

Åh den som kunne ha vært i syden i noen uker, for å bare slappe av og bade og være på stranda på dagen og spise god mat på restaurant på kvelden og slappe av på hotellet inni mellom.. håper jeg får drømme om det i natt🤭

God natt i morgen💌

Nå er det jo morgen og noen har begynt å stå opp, ser det på FB. Legger du deg nå?

Jo takk for det :) Ser frem til å legge meg i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nå er det jo morgen og noen har begynt å stå opp, ser det på FB. Legger du deg nå?

Jo takk for det :) Ser frem til å legge meg i kveld. 

Har lagt meg men det var jo det med å sovne da..😬 begynte å tenke på hvordan forumet kunne ha hatt sånne sydenreiser eller forumreiser for forumfolket, så begynte jeg å se for meg hvordan det skulle ha gått også ler jeg litt av det.. tenkte på nytt og nytting eller hva det het som brukte å arangere sånne turer tror jeg? Kanskje jeg blander nå.. trøttatøtta nu, er vel overtrøtta eller overtøtta som har tatt over kanskje?jaja sånn går no nattan og dagan.. åja sier du det, så nå begynner de mystiske"A-menneskene" å røre på seg ja, da må vi gjøm oss🤭 hehe

Ja det skjønner jeg😊

Da får jeg vel hilse og si god dag da💌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (18 minutter siden):

Har lagt meg men det var jo det med å sovne da..😬 begynte å tenke på hvordan forumet kunne ha hatt sånne sydenreiser eller forumreiser for forumfolket, så begynte jeg å se for meg hvordan det skulle ha gått også ler jeg litt av det.. tenkte på nytt og nytting eller hva det het som brukte å arangere sånne turer tror jeg? Kanskje jeg blander nå.. trøttatøtta nu, er vel overtrøtta eller overtøtta som har tatt over kanskje?jaja sånn går no nattan og dagan.. åja sier du det, så nå begynner de mystiske"A-menneskene" å røre på seg ja, da må vi gjøm oss🤭 hehe

Ja det skjønner jeg😊

Da får jeg vel hilse og si god dag da💌 

Mye rart man kan få for seg hehe :D 

Ja eller god morgen :) Er det de skriver. håper du får sove nå da :9 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soleil70 skrev (19 timer siden):

Jeg har vært våken siden 3. Sover ca 4,5 timer for tiden og føler meg veldig redusert. Hvor mye sover dere? 

8-10 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

@stjernestøv@farløs skal vi døgne sammen i natt? 

Anonymkode: 95a28...29a

Hun har forhåpentligvis fått sove og sover godt i natt🥰 du får høre i morgen? Jeg kan ikke for det er mye her fra mårra til natt osv men har ikke fått sove ennu🫠men håper det blir snart☺️ enn du da, får du ikke sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (18 timer siden):

Mye rart man kan få for seg hehe :D 

Ja eller god morgen :) Er det de skriver. håper du får sove nå da :9 

Fikk ikke sove noe særlig pga smerter, men så kom jeg på (litt forsent men heldigvis) at jeg ikke hadde tatt smertestillende så da ble det en stor ibukks på tøtta her, og da fikk jeg sove betydelig mye bedre ja en stund til😊

Du sover nok nå, og godt er det, håper du får sove godt og nok💐

God natt 💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

@emilie321

Anonymkode: 95a28...29a

Jeg vil heller sove enn å døgne, mye mer behagelig å sove. For den som greier det igjennom natta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

@stjernestøv@farløs skal vi døgne sammen i natt? 

Anonymkode: 95a28...29a

Nei i natt sov jeg så godt og det var godt, spørs med neste natt da 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...