Gå til innhold

Våken?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

farløs skrev (8 timer siden):

Fikk ikke sove noe særlig pga smerter, men så kom jeg på (litt forsent men heldigvis) at jeg ikke hadde tatt smertestillende så da ble det en stor ibukks på tøtta her, og da fikk jeg sove betydelig mye bedre ja en stund til😊

Du sover nok nå, og godt er det, håper du får sove godt og nok💐

God natt 💌

God morgen :) 

Ok, jeg har og smerter og tar voltaren, bale det der. Godt du fikk sove. 

I natt sov jeg veldig godt, tenke å få sovet så godt hver natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (15 timer siden):

God morgen :) 

Ok, jeg har og smerter og tar voltaren, bale det der. Godt du fikk sove. 

I natt sov jeg veldig godt, tenke å få sovet så godt hver natt. 

Godt å høre at du gjorde det, tenkte meg det☺️ ja tenk å ha fått det, det hadde vært superdupergodt som barna sier. 

Fikk voltaren for kanskje nærmere 15 år siden men jeg tålte den ikke, fikk bivirkninger tror jeg, sånn vondt i magen og slags halsbrann om jeg husker rett? Så fikk jeg noe som lignet husker ikke navnet men synes den gjorde det samme. Men kanskje jeg tåler det nå? Hvem vet, er jo så mye rart som forandrer seg hele tiden.. kanskje jeg kan prøve de igjen, for de sier ibuxn er ille å ta mye av i lengden?..noe jeg har gjort da fordi det har vært det som har fungert best på fleste av mine smerter osv, som da ikke er sånne sterke smertestillende. 

Åh jeg må sove men jeg klarer ei😮‍💨sukksukk🫠

Fikk med meg at du ble vekt mye tidligere enn vanlig? Håper da du fikk sove noe igjen etter det da😊💐

God natta 💌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (5 timer siden):

Godt å høre at du gjorde det, tenkte meg det☺️ ja tenk å ha fått det, det hadde vært superdupergodt som barna sier. 

Fikk voltaren for kanskje nærmere 15 år siden men jeg tålte den ikke, fikk bivirkninger tror jeg, sånn vondt i magen og slags halsbrann om jeg husker rett? Så fikk jeg noe som lignet husker ikke navnet men synes den gjorde det samme. Men kanskje jeg tåler det nå? Hvem vet, er jo så mye rart som forandrer seg hele tiden.. kanskje jeg kan prøve de igjen, for de sier ibuxn er ille å ta mye av i lengden?..noe jeg har gjort da fordi det har vært det som har fungert best på fleste av mine smerter osv, som da ikke er sånne sterke smertestillende. 

Åh jeg må sove men jeg klarer ei😮‍💨sukksukk🫠

Fikk med meg at du ble vekt mye tidligere enn vanlig? Håper da du fikk sove noe igjen etter det da😊💐

God natta 💌

 

Jeg tvang meg til å ligge i sengen i natt og da sovnet jeg til slutt merkelig nok, men er glad for det :) 

Kan få vondt i magen av voltaren jeg også men ikke noe annet, du kunne jo prøvd da for den virker mot smertene. 

Håper du fikk sove til slutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet i natt men har blitt vekket av støy ute i mange timer at jeg er som en levende zombie. Er så trøtt at jeg ikke vet hva. 

Anonymkode: 95a28...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sovet i natt men har blitt vekket av støy ute i mange timer at jeg er som en levende zombie. Er så trøtt at jeg ikke vet hva. 

Anonymkode: 95a28...29a

Kjedelig det, man trenger søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (16 timer siden):

Jeg tvang meg til å ligge i sengen i natt og da sovnet jeg til slutt merkelig nok, men er glad for det :) 

Kan få vondt i magen av voltaren jeg også men ikke noe annet, du kunne jo prøvd da for den virker mot smertene. 

Håper du fikk sove til slutt :) 

Det var jo veldig fint at du sovna igjen☺️ håper du sover godt nå også💐

Takk, jo jeg fikk det men ikke mye men fikk sove litt mer litt senere så da gikk det bedre😊 er litt mye som skjer og må gjærast så må sove nok i hvertfall, minimummen ja🥱

Åja, får du, sånn litt sviende vondt i magen? Jeg får prøve igjen og se eller kjenne🫠 

God natt💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
farløs skrev (7 timer siden):

Det var jo veldig fint at du sovna igjen☺️ håper du sover godt nå også💐

Takk, jo jeg fikk det men ikke mye men fikk sove litt mer litt senere så da gikk det bedre😊 er litt mye som skjer og må gjærast så må sove nok i hvertfall, minimummen ja🥱

Åja, får du, sånn litt sviende vondt i magen? Jeg får prøve igjen og se eller kjenne🫠 

God natt💌

God morgen :) 

Tenk at jeg sov godt i natt også, det er jo helt utrolig og godt :) 

Håper det ble søvn på deg også, søvn trenger du. 

Det er i hvert fall vondt i magen men smertene i hofta og rundt der forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 timer siden):

God morgen :) 

Tenk at jeg sov godt i natt også, det er jo helt utrolig og godt :) 

Håper det ble søvn på deg også, søvn trenger du. 

Det er i hvert fall vondt i magen men smertene i hofta og rundt der forsvinner. 

God kveld eller natt🌃

Ja tenk det, det var en fin overraskelse☺️ 

Ja det ble det men litt lite, men fikk en liten lur til så jeg klarte meg igjennom dagen og kvelden, men nå er det ikke så lenge før jeg forhåpentligvis får litt tid til hvile kanskje😬 åh jeg håper det🫠

Åh, jeg fikk sviende eller brennende vondt tror jeg, og litt oppover til halsen om jeg ikke husker feil? Men kan jo være at jeg tåler de bedre nå da😊 Så bra de funker godt på dine smerter💐

Jaja.. da får jeg gjøre de siste tingene som burde gjøres før jeg skal prøve å få sove, må huske ibukks denne gangen da, i dag er det mye muskel/leddsmerter i hvertfall..

Håper du får sove godt i natt også 💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
farløs skrev (13 timer siden):

God kveld eller natt🌃

Ja tenk det, det var en fin overraskelse☺️ 

Ja det ble det men litt lite, men fikk en liten lur til så jeg klarte meg igjennom dagen og kvelden, men nå er det ikke så lenge før jeg forhåpentligvis får litt tid til hvile kanskje😬 åh jeg håper det🫠

Åh, jeg fikk sviende eller brennende vondt tror jeg, og litt oppover til halsen om jeg ikke husker feil? Men kan jo være at jeg tåler de bedre nå da😊 Så bra de funker godt på dine smerter💐

Jaja.. da får jeg gjøre de siste tingene som burde gjøres før jeg skal prøve å få sove, må huske ibukks denne gangen da, i dag er det mye muskel/leddsmerter i hvertfall..

Håper du får sove godt i natt også 💌

God da :)

Jeg sov godt i natt og og det var så herlig, man blir ikke den samme uten søvn. Så jeg har vært å besøkt foreldrene mine nå. 

Håper du fikk sove :) Ikke godt med de smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...