Gå til innhold

Kline rødbeter i ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt kokte rødbeter til middag idag. Sitter nå med rester og vurderer å bruke det som ansiktsmaske. Har noen prøvd? Tror dere det faktisk har noe for seg? At vitaminene går inn i huden eller bare vaskes det rett av igjen? 

Anonymkode: bb7a9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt kokte rødbeter til middag idag. Sitter nå med rester og vurderer å bruke det som ansiktsmaske. Har noen prøvd? Tror dere det faktisk har noe for seg? At vitaminene går inn i huden eller bare vaskes det rett av igjen? 

Anonymkode: bb7a9...294

Det har jeg aldri hørt om en gang. Hvordan lager du ansiktsmaske av det? 

Anonymkode: 9dc87...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg aldri hørt om en gang. Hvordan lager du ansiktsmaske av det? 

Anonymkode: 9dc87...6eb

Det er jo mye væske i kokte rødbeter så tenkte jo bare ta en bit og smøre i ansiktet? 

Anonymkode: bb7a9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo mye væske i kokte rødbeter så tenkte jo bare ta en bit og smøre i ansiktet? 

Anonymkode: bb7a9...294

Men vannet gir jo ikke vitaminer på den måten? Jeg tror rødbetene har det bedre i magen din. 

Anonymkode: 9dc87...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men vannet gir jo ikke vitaminer på den måten? Jeg tror rødbetene har det bedre i magen din. 

Anonymkode: 9dc87...6eb

Ikke vannet, men saften. Den er jo rød

Anonymkode: bb7a9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg du kan prøve på, og bland gjerne litt blåbær og smør på også. Du vil se ut som et abstrakt kunstverk hvis du gjør det riktig, men ser ikke bort fra at huden trekker til seg et nærinsstoff eller to.. En kan lage masker av mye spiselig som er bra for kroppens organer. Oppdater gjerne. Ikke at jeg ville prøvd men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Det syns jeg du kan prøve på, og bland gjerne litt blåbær og smør på også. Du vil se ut som et abstrakt kunstverk hvis du gjør det riktig, men ser ikke bort fra at huden trekker til seg et nærinsstoff eller to.. En kan lage masker av mye spiselig som er bra for kroppens organer. Oppdater gjerne. Ikke at jeg ville prøvd men..

Nå tuller du veldig :P 

Anonymkode: 9dc87...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hatt kokte rødbeter til middag idag. Sitter nå med rester og vurderer å bruke det som ansiktsmaske. Har noen prøvd? Tror dere det faktisk har noe for seg? At vitaminene går inn i huden eller bare vaskes det rett av igjen? 

Anonymkode: bb7a9...294

Da slipper du selvbruning i alle fall. Du vil riktignok se mer rosa ut, men det gjør sikkert ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...