Gå til innhold

Venter besøk på hytta, er redd for at gjestene skal kjede seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid så engstelig for at gjestene skal kjede seg eller at de ikke skal like seg, eller plassen. Er dette normalt eller er jeg bare unormalt usikker rpå meg selv? Jeg har alltid vært litt bekymret for slik, selskap også. 

Anonymkode: 070c5...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er alltid så engstelig for at gjestene skal kjede seg eller at de ikke skal like seg, eller plassen. Er dette normalt eller er jeg bare unormalt usikker rpå meg selv? Jeg har alltid vært litt bekymret for slik, selskap også. 

Anonymkode: 070c5...a73

Ja det er normalt. Håper du har wifi på hytta samt kjøpt inn masse godt. 

Anonymkode: db147...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja det er normalt. Håper du har wifi på hytta samt kjøpt inn masse godt. 

Anonymkode: db147...ce9

Har både wifi og masse godt heldigvis. Skulle bare ønske at jeg slappet litt mer av i slike situasjoner. 

Anonymkode: 070c5...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er alltid så engstelig for at gjestene skal kjede seg eller at de ikke skal like seg, eller plassen. Er dette normalt eller er jeg bare unormalt usikker rpå meg selv? Jeg har alltid vært litt bekymret for slik, selskap også. 

Anonymkode: 070c5...a73

De fleste gjester ønsker ikke altfor mye planlagt aktivitet. Men greit å ha et par aktiviteter i bakhånd, f.eks. noen fine turer i nærområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (9 minutter siden):

De fleste gjester ønsker ikke altfor mye planlagt aktivitet. Men greit å ha et par aktiviteter i bakhånd, f.eks. noen fine turer i nærområdet.

Takk for tips 😊

Anonymkode: 070c5...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varigheten på besøket er også et poeng. Det er viktigere med et visst "aktivitetstilbud" hvis gjestene skal bli en stund, enn om det bare handler om noen dager. Likedan om de har vært der før eller om alt i området er nytt for dem.

Det går nok bra, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer redd jeg selv skal kjede meg når jeg får besøk, for kan ikke tenke meg noe mer stressende enn å ønske at folk bare kan dra når nok er nok, og så sitter de der i lange tider likevel.. Det er utmattende. Det betyr IKKE at jeg har noe mot dem. 

Jeg tror ikke at du har grunn til å bekymre deg, for jeg tror ikke at gjester tenker tanken på at du skal underholde dem, eller at det er ditt ansvar. Hvorfor du tenker det vet jeg jo ikke, men de gleder seg sikkert til å besøke deg og blir vel ikke akkurat presset til å komme heller. Lag noe god mat og vær positiv, så mener jeg at det må holde. Dere finner vel ut sammen om dere kan gå turer, spille spill, ha quiz osv. Og, HVIS de skulle kjede seg, så er det neppe noe du får vite uansett, så du plager deg jo helt unødig med sånne tanker ( men det vet du vel ).

( det er noe du kan gjøre for å lage god stemning da, som å lage gjærbakst som de fleste elsker duften av og finner beroligende, eller lage annet som vafler osv som lukter godt. Sånne småting )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 timer siden):

Jeg er mer redd jeg selv skal kjede meg når jeg får besøk, for kan ikke tenke meg noe mer stressende enn å ønske at folk bare kan dra når nok er nok, og så sitter de der i lange tider likevel.. Det er utmattende. Det betyr IKKE at jeg har noe mot dem. 

Jeg tror ikke at du har grunn til å bekymre deg, for jeg tror ikke at gjester tenker tanken på at du skal underholde dem, eller at det er ditt ansvar. Hvorfor du tenker det vet jeg jo ikke, men de gleder seg sikkert til å besøke deg og blir vel ikke akkurat presset til å komme heller. Lag noe god mat og vær positiv, så mener jeg at det må holde. Dere finner vel ut sammen om dere kan gå turer, spille spill, ha quiz osv. Og, HVIS de skulle kjede seg, så er det neppe noe du får vite uansett, så du plager deg jo helt unødig med sånne tanker ( men det vet du vel ).

( det er noe du kan gjøre for å lage god stemning da, som å lage gjærbakst som de fleste elsker duften av og finner beroligende, eller lage annet som vafler osv som lukter godt. Sånne småting )

Takk for kloke innspill 💕

Anonymkode: 070c5...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 timer siden):

Varigheten på besøket er også et poeng. Det er viktigere med et visst "aktivitetstilbud" hvis gjestene skal bli en stund, enn om det bare handler om noen dager. Likedan om de har vært der før eller om alt i området er nytt for dem.

Det går nok bra, lykke til!

Takk for svar💕

Anonymkode: 070c5...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...