Gå til innhold

2 stk behandlere pr gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er diagnosen din avklart? Hva du trenger hjelp med?

 

Jeg gikk til en DPS i tre år, da jeg hadde nylig flyttet til denne byen, og jeg fikk konsultasjoner med to terapeuter, en psykiater og en psykolog. Jeg forsto det slik at de ville få et bedre grunnlag for å sette en diagnose.

 

Om du er usikker på hvorfor de velger å gjøre det på den måten, kan du spørre behandler. Det kan også ha å gjøre med at den ene er i veiledning/utdanningsløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke behandlere, som i psykologer, i kommunen. Men jeg hadde tre personer med tre forskjellige utdannelser som følgte meg opp fra psykisk helse i kommunen. Alle hadde samme type stilling som jeg ikke vet hva heter. 

Anonymkode: 047e2...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt 2 behandlere i kommunen, men jeg hadde en gang 2 behandlere (psykiatere) da jeg var innlagt og jeg har hatt 2 behandlere når jeg har hatt ambulant team (de er alltid 2).

Anonymkode: 34761...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...