Gå til innhold

Innenfor å sitte i sengen i møtet på teams?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe sier meg at du ikke ønsker et ærlig svar på dette, men mitt svar er at man tar teamsmøter påkledd i stue, på kjøkken eller hjemmekontor om man er hjemme - så fremt man ikke er så syk at man er sengeliggende og skal ha et møte med helsevesenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller må man sitte på et nøytralt sted.?

Anonymkode: 7e1ed...d0c

Med mindre det er godt kjent at man er syk, eller evt. at møtet er en prat med en veldig nær kollega, har man ikke Teams-møter fra sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller må man sitte på et nøytralt sted.?

Anonymkode: 7e1ed...d0c

Ja, man skal stelle seg og kle seg som om man satt i samme rom, soverommet er ikke stedet for jobbmøter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjapt forklart at det ikke var andre ledige rom, så hadde det nok ingen brydd seg. Det har faktisk skjedd på hyttetur når jeg tenker meg om.

Jeg ville ikke ligget under dyna, men sitter med anstendige klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle som har nøytrale rom der de kan sitte i fred, f.eks hvis man bor i kollektiv, hos foreldre, har besøk, osv. Så jeg tenker at til nød er det innafor. Men stell deg, ta på deg klær og re opp sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle som har nøytrale rom der de kan sitte i fred, f.eks hvis man bor i kollektiv, hos foreldre, har besøk, osv. Så jeg tenker at til nød er det innafor. Men stell deg, ta på deg klær og re opp sengen.

Rer du opp sengen hver dag? 

Anonymkode: 7e1ed...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det er uakseptabelt. Teams-møter tar man naken fra badstuen. 

Anonymkode: 5e6da...b76

😂

Anonymkode: 7e1ed...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (8 timer siden):

Noe sier meg at du ikke ønsker et ærlig svar på dette, men mitt svar er at man tar teamsmøter påkledd i stue, på kjøkken eller hjemmekontor om man er hjemme - så fremt man ikke er så syk at man er sengeliggende og skal ha et møte med helsevesenet. 

Aldri hatt møte med legen på teams 

Anonymkode: 7e1ed...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...