Gå til innhold

Hva tenker dere friske om at det finnes en del syke her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (5 minutter siden):

Du burde heller postet denne under psykiatri. På åpent forum er det ikke sykdomssnakk.

Jeg henvender meg jo til de friske, de uten psykiatrisk diagnose. Og da tenkte jeg det var greit å poste det her. Lurer på om de synes det er too much av psykiatri på forumet som helhet. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du om noen ER helt friske her? 

Jeg må være her i moderat grad, for det kan bli litt tungt, MEN det er her inne folk virker mest oppegående, smarte, gode på å formulere seg og oppfører seg best mot andre brukere. Sånn pluss- minus da, men ville blitt kjedelig om det var hippistemning hele tiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Det er ingen friske her. Kun folk utestengt fra kg.

Det stemmer ikke. Det finnes folk her som har vært her siden før KG så dagens lys, 

Noen av oss savner nok aktiviteten på andre delfora, før Psykiatri ble det dominerende. På den annen side har det oppstått veldig  mange alternativ til DOL. Så hvis man vil diskutere andre emner på nett, finnes det rikelig med muligheter for det. DOL startet jo som et helseforum, det var bare så høy aktivitet om andre tema at forumet tiltrakk seg alt fra småbarnsmødre til politiske fanatikere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Psykisk syke. Blir det for mye? For mye psykiatri?

Nysgjerrig. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Jeg har ikke med Psykiatriforumet i visningslisten min så det er ikke noe problem for meg. :) Det hender jeg titter innom der, men svarer svært sjeldent fordi jeg er redd for å trå feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye over hvem som er syk, unntatt når innlegget og temaet er veldig preget av det. For eksempel åpenbare spiseproblemer eller vrangforestillinger.

Ja, det er mye psykiatri og lite jeg kan bidra med der. Jeg er ikke den som klager på andres suksess. Jeg vil heller gi honnør til de fagfolk og andre med mye kunnskap som har gjort at det er så mye aktivitet på det feltet. Der virker som om mange har nytte av det.

Løsningen må være mer av andre ting og ikke mindre psykiatri.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker ikke så mye over hvem som er syk, unntatt når innlegget og temaet er veldig preget av det. For eksempel åpenbare spiseproblemer eller vrangforestillinger.

Ja, det er mye psykiatri og lite jeg kan bidra med der. Jeg er ikke den som klager på andres suksess. Jeg vil heller gi honnør til de fagfolk og andre med mye kunnskap som har gjort at det er så mye aktivitet på det feltet. Der virker som om mange har nytte av det.

Løsningen må være mer av andre ting og ikke mindre psykiatri.

Veldig bra sagt ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Psykisk syke. Blir det for mye? For mye psykiatri?

Nysgjerrig. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Ja til tider 

Anonymkode: 91752...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som tvinger noen til å lese psykiatriforum.  Det hender jeg leser der, men jeg svarer ikke hvis det ikke er noe spesifikt som jeg vet jeg kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg henvender meg jo til de friske, de uten psykiatrisk diagnose.

Man er ikke nødvendigvis syk fordi man har en diagnose. Det er mulig å være juridisk definert som syk selv om man egentlig er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (58 minutter siden):

Man er ikke nødvendigvis syk fordi man har en diagnose. Det er mulig å være juridisk definert som syk selv om man egentlig er frisk.

Enig i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker skrev (6 timer siden):

Man er ikke nødvendigvis syk fordi man har en diagnose. Det er mulig å være juridisk definert som syk selv om man egentlig er frisk.

Tenker du på deg selv?

Anonymkode: 2ff80...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (2 timer siden):

Jeg har mer i mot friske på ett sted hvor det er mange syke 😋

Som her mener du?

Anonymkode: 5d91a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg henvender meg jo til de friske, de uten psykiatrisk diagnose. Og da tenkte jeg det var greit å poste det her. Lurer på om de synes det er too much av psykiatri på forumet som helhet. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Det er ikke uten grunn at selve forumet heter DOKTORonline. Nettopp fordi det er sykdom her. 

Anonymkode: 43a79...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke uten grunn at selve forumet heter DOKTORonline. Nettopp fordi det er sykdom her. 

Anonymkode: 43a79...bca

Misvisende. For det er ingen DOKTORER her. Nemlig. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...