Gå til innhold

Hva tenker dere friske om at det finnes en del syke her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

psykedeliker skrev (12 timer siden):

Man er ikke nødvendigvis syk fordi man har en diagnose. Det er mulig å være juridisk definert som syk selv om man egentlig er frisk.

Så du har aldri oppsøkt psykiatrien/dps selv da siden du aldri har vært psyk? 

Anonymkode: 43a79...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Misvisende. For det er ingen DOKTORER her. Nemlig. 

Anonymkode: 5d91a...dec

Det var mange leger her tidligere, med ulik kompetanse. Nå er det ingen igjen. Men navnet består!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange innlegg på psykiatridelen, og forholdsvis få innlegg på de andre underforaene. Jeg skulle ønske det var en jevnere balanse,  slik det var før. Men nå er nå, og jeg henger jo her og leser på psykiatriforumet, så det må jo bety at jeg synes det er ok.

Jeg synes det er fint at vi kan ha dette forumet og dele skjemt og alvor og livets ulike fasetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Misvisende. For det er ingen DOKTORER her. Nemlig. 

Anonymkode: 5d91a...dec

I sin tid, altså i 1996, ble DOL opprettet av en lege, i samarbeide med mange andre vil jeg tro. Men Christian Anker var aktiv på dol i flere år, ha hjelp og råd og jeg vet at han ved minst ett tilfelle og ga ut sitt eget telefonnummer slik at en bruker kunne ringe ham. Da min sønn ble født i 1998 og vi måtte på Rikshospitalet for en stor og livsviktig hjerteoperasjon kom han og besøkte oss. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (32 minutter siden):

I sin tid, altså i 1996, ble DOL opprettet av en lege, i samarbeide med mange andre vil jeg tro. Men Christian Anker var aktiv på dol i flere år, ha hjelp og råd og jeg vet at han ved minst ett tilfelle og ga ut sitt eget telefonnummer slik at en bruker kunne ringe ham. Da min sønn ble født i 1998 og vi måtte på Rikshospitalet for en stor og livsviktig hjerteoperasjon kom han og besøkte oss. :) 

Hvilken hjerteoperasjon måtte han ta? 

Anonymkode: 91752...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (32 minutter siden):

I sin tid, altså i 1996, ble DOL opprettet av en lege, i samarbeide med mange andre vil jeg tro. Men Christian Anker var aktiv på dol i flere år, ha hjelp og råd og jeg vet at han ved minst ett tilfelle og ga ut sitt eget telefonnummer slik at en bruker kunne ringe ham. Da min sønn ble født i 1998 og vi måtte på Rikshospitalet for en stor og livsviktig hjerteoperasjon kom han og besøkte oss. :) 

Hvordan var det å møte legen? 

Anonymkode: 91752...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilken hjerteoperasjon måtte han ta? 

Anonymkode: 91752...07e

Det blir alt for innviklet å skulle forklare her. :) Det er 25 år siden også så jeg husker det ikke i detalj akkurat. Men han har hatt 3 store hjerteoperasjoner (rett etter fødsel, etter et halvt år og etter 3 år) og må nok ha en til med tiden, men det er ikke nødvendig ennå.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan var det å møte legen? 

Anonymkode: 91752...07e

Det var kjempekoselig - han var (og er sikkert fremdeles) en flott og veldig trivelig kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det blir alt for innviklet å skulle forklare her. :) Det er 25 år siden også så jeg husker det ikke i detalj akkurat. Men han har hatt 3 store hjerteoperasjoner (rett etter fødsel, etter et halvt år og etter 3 år) og må nok ha en til med tiden, men det er ikke nødvendig ennå.

Det var kjempekoselig - han var (og er sikkert fremdeles) en flott og veldig trivelig kar!

Det må ha vært forferdelig for deg som mor. Jeg har en i familien som har vært igjennom det samme som deg i senere tid, hun skal også ha flere operasjoner med tiden på Rikshospitalet. 

Anonymkode: 91752...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det må ha vært forferdelig for deg som mor. Jeg har en i familien som har vært igjennom det samme som deg i senere tid, hun skal også ha flere operasjoner med tiden på Rikshospitalet. 

Anonymkode: 91752...07e

Ja det var en tøff periode, men guttungen har hele veien vært veldig grei å ha med å gjøre og alle på sykehusene har vært fantastiske mot oss og det har gjort det lettere. :) I dag er han en flott ung mann som jobber innen helsevesenet selv og jeg er vanvittig stolt av ham (og av søsteren hans!). ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...