Gå til innhold

Vaskemaskin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

emilie321
Lillemus skrev (5 timer siden):

Den gamle er jeg usikker på, det var mannen som kjøpte den flere år før jeg kom i hus. Den nye er Siemens IQdrive 1500 og jeg er veldig fornøyd med den. Har hatt flere AEG som jeg også har vært fornøyd med. Kjøpte med dempematte til denne og det har jeg ikke angret på, merker fint lite til den når den vasker og sentrifugerer, den gamle bråkte og ristet sånn at man var redd huset skulle fall ned! 😂 Har god erfaring med flere hvitevarer fra Siemens.

Det var greit å få vite. Må ha i bakhodet at jeg kanskje må ut å kjøpe ny vaskemaskin snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Det var greit å få vite. Må ha i bakhodet at jeg kanskje må ut å kjøpe ny vaskemaskin snart 😊

Vi byttet ut komfyr og oppvaskmaskin for få år siden også, begge fra Siemens og de var fra 1986, altså 35-36 år gamle og hadde virket godt frem til da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Vi byttet ut komfyr og oppvaskmaskin for få år siden også, begge fra Siemens og de var fra 1986, altså 35-36 år gamle og hadde virket godt frem til da. :) 

Utrolig bra. Og jeg er fornøyd med at min vaskemaskin er 18år🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 timer siden):

Det var greit å få vite. Må ha i bakhodet at jeg kanskje må ut å kjøpe ny vaskemaskin snart 😊

Miele har vel rykte for å holde lenge.

Jeg er enig i at Siemens (og Bosch, som er omtrent det ssmme) har bra maskiner. Men de kan være litt preget av at firmaet også leverer prosess-systemer til industrien - de er alltid tidlig ute med funksjoner du ikke ante du hadde behov for 🤭

Jeg sverger til toppladere, så jeg er nesten nødt til å holde meg til Electrolux. De har også mange programmer å velge mellom (hvorav noen jeg aldri bruker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
laban skrev (7 minutter siden):

Miele har vel rykte for å holde lenge.

Jeg er enig i at Siemens (og Bosch, som er omtrent det ssmme) har bra maskiner. Men de kan være litt preget av at firmaet også leverer prosess-systemer til industrien - de er alltid tidlig ute med funksjoner du ikke ante du hadde behov for 🤭

Jeg sverger til toppladere, så jeg er nesten nødt til å holde meg til Electrolux. De har også mange programmer å velge mellom (hvorav noen jeg aldri bruker).

Ja, Miele har rykte på å vare lenge. Så jeg blir ikke forundret hvis den varer noen år til.

Ja, jeg trenger egentlig ikke en maskin med så mange funksjoner, det gjør meg bare forvirret. Skal ikke se bort ifra at det etterhvert blir en ny Miele. Den er dyr i innkjøp, men ikke spesielt dyr når den varer så lenge. Er iallefall veldig fornøyd med den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...