Gå til innhold

på' igjen....jeg får ikke tilgang til start.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Serveren er kanskje bare nede for øyeblikket. Det skjer fra tid til annen.

Du er skikkelig flittig for tiden har jeg fått med meg :)

flittig ja.....jeg sover dårlig om natta fordi jeg drømmer om hjemmesider....:) det er jo kjempegøy...helt til du er ferdig ....hva gjør du da??? det er jo begrenset hvor mange hjemmesider jeg kan lage.....men,men den om familien tar jo litt tid da, det er jo så mange av oss....:))

klems

flittig ja.....jeg sover dårlig om natta fordi jeg drømmer om hjemmesider....:) det er jo kjempegøy...helt til du er ferdig ....hva gjør du da??? det er jo begrenset hvor mange hjemmesider jeg kan lage.....men,men den om familien tar jo litt tid da, det er jo så mange av oss....:))

klems

Da finner man seg et nytt tema, også starter man helt på nytt med no annet :)

Hva er url til siden forresten - det har jeg ikke fått med meg.

Annonse

Gjest 5barnsmor

nei...jeg kommer ikke inn i dag heller....det er passord og brukernavnet mitt på start.no jeg skal bruke og ikke det jeg har hos telenor???

jeg får samme meld...530 you are not allowed to login at this time, og under står det 530 login inncorrect, og under der igjen står det !login failure, so quitting

what's going on anyone.....?

klems

nei...jeg kommer ikke inn i dag heller....det er passord og brukernavnet mitt på start.no jeg skal bruke og ikke det jeg har hos telenor???

jeg får samme meld...530 you are not allowed to login at this time, og under står det 530 login inncorrect, og under der igjen står det !login failure, so quitting

what's going on anyone.....?

klems

Vet ikke om det er dette som er problemet:

Start har innført begrensninger i forhold til bruk av ftp. Du finner info om hvordan du kan løse problemet her:

http://www.start.no/hjelp/2001/12/14-4570.html

Gjest 5barnsmor

Vet ikke om det er dette som er problemet:

Start har innført begrensninger i forhold til bruk av ftp. Du finner info om hvordan du kan løse problemet her:

http://www.start.no/hjelp/2001/12/14-4570.html

hei...jeg mailet start.no og fikk beskjed om at jeg måtte koble opp med start isteden for med telenor....og da funket det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...