Gå til innhold

Snorker du? For kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trodde jeg ikke snorker, men inatt tok jeg lydopptak gjennom hele natten og jeg snorket hele natten. Ikke så høyt men. Jeg er slank så er ikke det det står på. Er det meningen at kvinner skal snorker eller er det noe "galt" da? 

Anonymkode: 60734...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg trodde jeg ikke snorker, men inatt tok jeg lydopptak gjennom hele natten og jeg snorket hele natten. Ikke så høyt men. Jeg er slank så er ikke det det står på. Er det meningen at kvinner skal snorker eller er det noe "galt" da? 

Anonymkode: 60734...842

Jeg snorker litt, men ikke så mye, sier mannen min i alle fall. Min mor snorket så det drønnet i veggene. Mannen min snorker om han spiser for mye karbohydrater, om han er flink og kutter kraftig ned på dem så er han stille som en mus om natten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg trodde jeg ikke snorker, men inatt tok jeg lydopptak gjennom hele natten og jeg snorket hele natten. Ikke så høyt men. Jeg er slank så er ikke det det står på. Er det meningen at kvinner skal snorker eller er det noe "galt" da? 

Anonymkode: 60734...842

Ja det er skikkelig plagsomt med folk som snorker, de tar ingen hensyn. 

Anonymkode: c3402...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snorker ikke (sier kjæresten) men min bittelille mor har snorket så lenge jeg kan huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 22.45):

Er det meningen at kvinner skal snorker eller er det noe "galt" da? 

Anonymkode: 60734...842

Selvsagt er det ikke noe galt om kvinner snorker eller om de ikke gjør det. Det kommer an på hvor trang passasje det er i svelget når luften passerer, og delvis hvilken stilling man foretrekker. Mange kvinner foretrekker å sove på siden, og det gir best forhold for at luften får passere.

 

Jeg snorker ikke og flere har bemerket hvor stille jeg puster. Men ved enkelte stillinger kan jeg, som alle andre, snorke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (På 7.7.2024 den 20.31):

Jeg trodde ikke kvinner verken bæsjer eller snorker.

Den illusjonen brast tidlig i 20-årene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (4 minutter siden):

Den illusjonen brast tidlig i 20-årene! 

Men så lar man igjen illusjonen vare så lenge man kan i ethvert nytt forhold. 

AnonymBruker skrev (På 7.7.2024 den 17.30):

Ja det er skikkelig plagsomt med folk som snorker, de tar ingen hensyn. 

Anonymkode: c3402...faf

Det er ikke sånn at man snorker med vilje. Det lar seg heller ikke gjøre å aldri sovne. Å bli vekket mange ganger i løpet av natta av en irritert sengepartner er heller ikke særlig stas. Eller å våkne med knusktørr munn. Eller å vite at man ikke må sove med noen om de fortsatt skal like deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokk skrev (12 minutter siden):

så lar man igjen illusjonen vare så lenge man kan i ethvert nytt forhold

Tja. Man blir raskt realitetsorientert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (30 minutter siden):

Tja. Man blir raskt realitetsorientert!

Og forstoppet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokk skrev (2 timer siden):

Og forstoppet 😂

Hehe, ja, skal man holde igjen i månedsvis går det gjerne sånn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (2 timer siden):

Men så lar man igjen illusjonen vare så lenge man kan i ethvert nytt forhold. 

Det er ikke sånn at man snorker med vilje. Det lar seg heller ikke gjøre å aldri sovne. Å bli vekket mange ganger i løpet av natta av en irritert sengepartner er heller ikke særlig stas. Eller å våkne med knusktørr munn. Eller å vite at man ikke må sove med noen om de fortsatt skal like deg. 

Jo de vekker jo andre med det, når jeg sov med en kompis på en ferie og han snorket så dyttet jeg i han og da stoppet han. Jeg fikk ikke sove når det bråkte som et uvær. 

Anonymkode: c3402...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo de vekker jo andre med det, når jeg sov med en kompis på en ferie og han snorket så dyttet jeg i han og da stoppet han. Jeg fikk ikke sove når det bråkte som et uvær. 

Anonymkode: c3402...faf

Ja, det er en konsekvens, men det er ikke fordi han ikke tar hensyn. Hvordan mener du han skulle tatt hensyn? 

Det hjelper å dytte folk, men sånne små oppvåkninger gjennom natten fører til trøtthet på dagtid, irritabilitet, dårlig humør, egentlig alt som lite søvn fører med seg.

Håper ikke han sovnet bak rattet pga deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (3 minutter siden):

Ja, det er en konsekvens, men det er ikke fordi han ikke tar hensyn. Hvordan mener du han skulle tatt hensyn? 

Det hjelper å dytte folk, men sånne små oppvåkninger gjennom natten fører til trøtthet på dagtid, irritabilitet, dårlig humør, egentlig alt som lite søvn fører med seg.

Håper ikke han sovnet bak rattet pga deg. 

Herregud nå drar du det altfor langt. Les hva du skriver. Nei jeg bor ikke med han. Det siste avsnittet kunne du spart deg. 

Anonymkode: c3402...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...