Gå til innhold

Fire timer søvn og fyllesyk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For en elendig søndag. For en tragisk søndag jeg er så ødelagt herfra til månen at jeg ikke vet forskjellen på opp og ned. Glemt det meste fra i går men det er godt hodet er skrudd på ellers hadde jeg sikkert glemt det også. Fader. 

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Den klassiske "Jeg er så dårlig, det er så synd på meg, jeg skal aldri drikke igjen!" 

Det varer omtrent til neste helg. 

Ah, å være ung igjen. (Glad jeg er ferdig med det).

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir

Få i deg vann, og spis noe fet mat. Det er jo dagen for å dytte i seg all den maten og godteriet du ellers bør holde deg mer unna. I tillegg kan du sove akkurat når du vil uten å føle at du må gjøre noe. Du kan se på filmer eller serier og alt med verdens beste samvittighet. Søndag og fyllesjuk. Nesten så jeg savner det... 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Få i deg vann, og spis noe fet mat. Det er jo dagen for å dytte i seg all den maten og godteriet du ellers bør holde deg mer unna. I tillegg kan du sove akkurat når du vil uten å føle at du må gjøre noe. Du kan se på filmer eller serier og alt med verdens beste samvittighet. Søndag og fyllesjuk. Nesten så jeg savner det... 😀

 

Hvordan fet mat? Jeg har ingen matlyst over hodet. Skal ligge i senga hele dagen …. Er så sinnsykt dårlig at jeg ikke finner ord. 

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Den klassiske "Jeg er så dårlig, det er så synd på meg, jeg skal aldri drikke igjen!" 

Det varer omtrent til neste helg. 

Ah, å være ung igjen. (Glad jeg er ferdig med det).

Nei jeg har faktisk ikke drukket på minst to måneder. Det er ganske lenge for meg.. mange eldre som også kan kose seg i blandt. Men det er synd på meg i dag. 

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg spiste alltid kebab og drakk iskald pepsi max når jeg var fyllesyk, etter jeg hadde kastet opp. Uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei jeg har faktisk ikke drukket på minst to måneder. Det er ganske lenge for meg.. mange eldre som også kan kose seg i blandt. Men det er synd på meg i dag. 

Anonymkode: 7c65d...805

Det er alltid synd på deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Det er alltid synd på deg. :) 

Dett var unødvendig, nå var det like før jeg sa fucl off men jeg gjorde det ikke. Hvorfor skal du alltid Time det så dårlig. Går an og ha litt medmenneskelighet…..

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Jeg spiste alltid kebab og drakk iskald pepsi max når jeg var fyllesyk, etter jeg hadde kastet opp. Uff. 

Det skal jeg bestille meg i kveld en gang. 

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan fet mat? Jeg har ingen matlyst over hodet. Skal ligge i senga hele dagen …. Er så sinnsykt dårlig at jeg ikke finner ord. 

Anonymkode: 7c65d...805

Stekt mat, eller pommes frites og hamburgere ( hvis du liker det ) Masse å velge blant, men jeg er litt usikker på om jeg gjør saken verre her nå... hm. Uansett så er fet mat, sukker og salt greit dagen derpå. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (42 minutter siden):

Stekt mat, eller pommes frites og hamburgere ( hvis du liker det ) Masse å velge blant, men jeg er litt usikker på om jeg gjør saken verre her nå... hm. Uansett så er fet mat, sukker og salt greit dagen derpå. 

Liker det men det er ingenting som fristed. Har drukket litt vann og brus. Men nå kommer snart min mor og drar meg ut for å spise på et eller annet sted. Jeg som bare ville ligge i sengen … 

Anonymkode: 7c65d...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...