Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Det skal være stille kl 23, men mange tar litt ekstra hensyn på en søndag. 

Anbefaler høretelefoner, da kan du spille høyt så lenge du vil.

Fint da har jeg mye tid å gå på. Nei det er kjipt.. 

Anonymkode: e5861...a77

emilie321
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Fint da har jeg mye tid å gå på. Nei det er kjipt.. 

Her jeg bor skal det være stille klokka 23.00, men det betyr ikke at en kan spille så høyt en vil allikevel.  Det skal være levelig for de andre beboerne resten av døgnet også.

Her jeg bor fikk en nabo klager pga for høy musikk før 23.00. Vedkommende spilte så høyt at en ikke kunne ha vinduer eller dører åpent, for da hørte vi ikke TVen/radioen vår. Vedkommende fikk advarsel pga dette.

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (2 minutter siden):

Man skal da hensyn til naboer, selv om det ikke er forbud mot høy musikk. Aner du hvor slitsomt det er å få andres musikk i alle rom i eget hjem? Ta hensyn og bruk hodetelefoner

Nei. Fordi det er skikkelig stille her jeg bor. Begynner å lure på om de er hjemme eller ikke… 

AnonymBruker
emilie321 skrev (18 timer siden):

Her jeg bor skal det være stille klokka 23.00, men det betyr ikke at en kan spille så høyt en vil allikevel.  Det skal være levelig for de andre beboerne resten av døgnet også.

Her jeg bor fikk en nabo klager pga for høy musikk før 23.00. Vedkommende spilte så høyt at en ikke kunne ha vinduer eller dører åpent, for da hørte vi ikke TVen/radioen vår. Vedkommende fikk advarsel pga dette.

Hvordan fikk han advarsel da, av hvem? 

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (3 timer siden):

Vedkommende fikk skriftlig advarsel fra styret der jeg bor.

Visste ikke at det var mulig.

Finnes det alle steder? Jaja… jeg er stille til 23, men før det må det være LOV å spille musikk. 

AnonymBruker
Osten skrev (4 timer siden):

Du ringer på og spør om musikken er plagsom, vær litt ydmyk. Noen mennesker er engstelige for å klage. Hadde jeg bodd der, hadde du fått klar beskjed i alle fall. 

Har du tenkt på at ikke alle liker tilsnakk? Det er verre enn musikk. 

Lillemus
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Visste ikke at det var mulig.

Finnes det alle steder? Jaja… jeg er stille til 23, men før det må det være LOV å spille musikk. 

Selvsagt er det LOV å spille musikk, men det betyr ikke at du kan spille kjempehøyt i timesvis. I et hus med flere boenheter må alle ta hensyn til hverandre.  

AnonymBruker
Lillemus skrev (23 minutter siden):

Selvsagt er det LOV å spille musikk, men det betyr ikke at du kan spille kjempehøyt i timesvis. I et hus med flere boenheter må alle ta hensyn til hverandre.  

Har bare spilt høyt i 2 timer. Har tatt hensyn i hele dag … når jeg ikke var hjemme 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...