Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

For et bedre norsk språk hadde det vært gunstig å bytte ut "gøye" med "morsomme".

Hvor er de morsomme da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slabbedask
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Hva tror du Diskutopia er? Et annet forum kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
slabbedask skrev (Akkurat nå):

Hva tror du Diskutopia er? Et annet forum kanskje?

Aldri hørt om 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg er vel ikke like engasjert lenger da. Ikke like bombastisk heller, tror jeg. Når det gjelder f.eks politikk har jeg jo endret mening mange ganger i årenes løp. Derfor har det liten hensikt å hevde en mening, for om 5 år kan det hende jeg er uenig med meg selv:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg er vel ikke like engasjert lenger da. Ikke like bombastisk heller, tror jeg. Når det gjelder f.eks politikk har jeg jo endret mening mange ganger i årenes løp. Derfor har det liten hensikt å hevde en mening, for om 5 år kan det hende jeg er uenig med meg selv:) 

Hvorfor tenker så langt frem? Holder vel å tenke frem til i morgen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en tråd jeg aldri har glemt, det var helt utrolig hvor hjelpsomme folk var når en av de aktive DOL-gutta skulle pakke kofferten. Litt artig å se hvordan sydenferie-bagasjen har endret seg på 20 år:

Og her er en der jeg tuller med de typisk prektige DOL-mødrene, i forumet der jeg var mest aktiv (minsten min var 6 år på den tiden):

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tenker så langt frem? Holder vel å tenke frem til i morgen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Joda, egentlig handler det vel om latskap kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aldri hørt om 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Du får sjekke det ut. Kanskje det er "gøyere" der enn på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Du får sjekke det ut. Kanskje det er "gøyere" der enn på DOL.

Hva diskuterer en der da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Joda, egentlig handler det vel om latskap kanskje. 

Synes du burde være mer inne. Holder på å kjede meg i hjel her 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du burde være mer inne. Holder på å kjede meg i hjel her 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Takk for det :) Jeg kjeder meg aldri jeg. Nå i ferien bruker jeg tid på å sortere bilder i mapper som jeg skulle ha gjort for lenge siden. Har laget ferdig 2 stk fotobøker og sendt inn til Japan foto. Gleder meg til de er ferdige.  En til meg selv og en til min 90-årige svigerfar. 90-årsfeiringen blir samlet i ei bok. Koser meg veldig med dette. Har ikke så mye tid til dol da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Takk for det :) Jeg kjeder meg aldri jeg. Nå i ferien bruker jeg tid på å sortere bilder i mapper som jeg skulle ha gjort for lenge siden. Har laget ferdig 2 stk fotobøker og sendt inn til Japan foto. Gleder meg til de er ferdige.  En til meg selv og en til min 90-årige svigerfar. 90-årsfeiringen blir samlet i ei bok. Koser meg veldig med dette. Har ikke så mye tid til dol da :)

Hvor gammel er du hvis svigerfaren din er 90 år? Oi. Men fotobøker er gøye å lage. Skal selv lage en i gave til jul. Men det er jo over på en time da jeg tar alle bilder på mobilen, og sender inn digitalt. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken
Skrevet (endret)
Ekstra skrev (7 timer siden):

 

Jeg mener å huske man lett kunne svare med engangsnick tidligere, før den store omleggingen. Det ble jo også anonymt. Mener å huske samme engangsnick kom opp når man svarte i samme tråd.

Jeg husker hvor oppførte folk ble da det fremkom at Thale gjennom lang tid hadde skrevet om barn hun ikke hadde. Hun hadde til og med  funnet bilder av barn på nett og presentert dem som sine egne på sin hjemmeside. Tror  fenomenet ble omtalt i pressen også, det med at man kunne lage seg fiktive identiteter på nett og få masse støtte fra andre brukere på falsk grunnlag. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slabbedask
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva diskuterer en der da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (43 minutter siden):

Jeg er vel ikke like engasjert lenger da. Ikke like bombastisk heller, tror jeg. Når det gjelder f.eks politikk har jeg jo endret mening mange ganger i årenes løp. Derfor har det liten hensikt å hevde en mening, for om 5 år kan det hende jeg er uenig med meg selv:) 

Jeg er heller ikke så bombastisk lenger. Få ting i livet er svart eller hvitt.

Men akkurat politikk holder jeg meg omtrent på samme sted som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
laban skrev (43 minutter siden):

Her er en tråd jeg aldri har glemt, det var helt utrolig hvor hjelpsomme folk var når en av de aktive DOL-gutta skulle pakke kofferten. Litt artig å se hvordan sydenferie-bagasjen har endret seg på 20 år:

Og her er en der jeg tuller med de typisk prektige DOL-mødrene, i forumet der jeg var mest aktiv (minsten min var 6 år på den tiden):

 

Hahaha...lommebøker, kontanter, walkman, video og DVD... 

Reisetråden var morsom, og den foreldre-tråden var akkurat som nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor gammel er du hvis svigerfaren din er 90 år? Oi. Men fotobøker er gøye å lage. Skal selv lage en i gave til jul. Men det er jo over på en time da jeg tar alle bilder på mobilen, og sender inn digitalt. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Over på en time ? Nei, jeg bruker lang tid. Jeg brukte en hel regnværsdag på ett album.  Jeg bruker dessuten ikke mobil. Dert må være kamera :) Jeg tar veldig mange bilder og bruker lang tid på å plukke ut de fineste. Jeg må passe på at alle gjestene er med i albumet. Ingen skal mangle. Jeg må plukke ut de peneste bildene av gjestene også.  Jeg redigerer bildene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
laban skrev (58 minutter siden):

Her er en tråd jeg aldri har glemt, det var helt utrolig hvor hjelpsomme folk var når en av de aktive DOL-gutta skulle pakke kofferten. Litt artig å se hvordan sydenferie-bagasjen har endret seg på 20 år:

Og her er en der jeg tuller med de typisk prektige DOL-mødrene, i forumet der jeg var mest aktiv (minsten min var 6 år på den tiden):

 

Fantastisk,  den siste der 😁😁😁 Husker godt ditt svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg er heller ikke så bombastisk lenger. Få ting i livet er svart eller hvitt.

Men akkurat politikk holder jeg meg omtrent på samme sted som tidligere.

Jeg ser bare livet som svart hvitt. Når forandres det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (58 minutter siden):

Over på en time ? Nei, jeg bruker lang tid. Jeg brukte en hel regnværsdag på ett album.  Jeg bruker dessuten ikke mobil. Dert må være kamera :) Jeg tar veldig mange bilder og bruker lang tid på å plukke ut de fineste. Jeg må passe på at alle gjestene er med i albumet. Ingen skal mangle. Jeg må plukke ut de peneste bildene av gjestene også.  Jeg redigerer bildene mine. 

Ja hvem tar bilder med kamera i vår tid? Det ser man aldri. Hvordan kamera har du? Selges kamera enda på l kjøp? Det er jo så fort fort gjort å redigere bildene. Kan ikke skjønne at du bruker mer enn en time på det, maks to. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...