Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ser bare livet som svart hvitt. Når forandres det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lytt til sangen (spesielt teksten) Mellan ett och noll" av Bo Kaspers orkester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
frosken skrev (9 timer siden):

Jeg husker hvor oppførte folk ble da det fremkom at Thale gjennom lang tid hadde skrevet om barn hun ikke hadde. Hun hadde til og med  funnet bilder av barn på nett og presentert dem som sine egne på sin hjemmeside. Tror  fenomenet ble omtalt i pressen også, det med at man kunne lage seg fiktive identiteter på nett og få masse støtte fra andre brukere på falsk grunnlag. 

Tok ikke hun bilder fra de hjemmesidene vi brukere hadde her på dol også da? Hun hadde i høyeste grad frekkhetens nådegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja hvem tar bilder med kamera i vår tid? Det ser man aldri. Hvordan kamera har du? Selges kamera enda på l kjøp? Det er jo så fort fort gjort å redigere bildene. Kan ikke skjønne at du bruker mer enn en time på det, maks to. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Du er morsom. Selvfølgelig brukes kamera. Dagens mobiler tar veldig gode bilder, jeg bruker det mye selv, men nå i ferien var jeg på to fuglesafarier og da holder det ikke med mobil gitt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Tok ikke hun bilder fra de hjemmesidene vi brukere hadde her på dol også da? Hun hadde i høyeste grad frekkhetens nådegave.

Det husker jeg ikke - husker primært hvor sjokkerte vi ble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
frosken skrev (2 minutter siden):

Det husker jeg ikke - husker primært hvor sjokkerte vi ble. 

Jeg husker det når det blir snakk om det ja. Vi var ganske vantro over at noen kunne finne på noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er det? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det er det forumet der alle er. Klart best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (12 timer siden):

Lytt til sangen (spesielt teksten) Mellan ett och noll" av Bo Kaspers orkester!

Men jag famler om kring mellom et och noll, alt eller intet. Men jag famler om kring, så ja gjør så. Lalala.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (4 timer siden):

Det husker jeg ikke - husker primært hvor sjokkerte vi ble. 

Hva skjedde da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva skjedde da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg husker ikke så mye av det, men jeg mener at Thale var en bruker her inne og på den tiden hadde vi også egne hjemmesider her på dol hvor vi kunne skrive om oss selv, legge ut bilder og sånt. Denne Thale hadde også en hjemmeside og hun laget seg altså en fiktiv familie og tok bilder hun fant på nettet av fremmede barn som hun lot som var sine egne osv. Hvordan dette ble avslørt husker jeg ikke, men husk at dette er over 20 år siden og internet var ikke som vi kjenner det i dag. Vi var mye mer naive og svindel på nett var et fremmedord omtrent!

Jeg husker ikke om hun hadde hjemmeside her eller om hun hadde en annen hjemmeside og hadde tatt bilder fra siden til en bruker her inne, men det husker kanskje noen av dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 timer siden):

Du er morsom. Selvfølgelig brukes kamera. Dagens mobiler tar veldig gode bilder, jeg bruker det mye selv, men nå i ferien var jeg på to fuglesafarier og da holder det ikke med mobil gitt. :) 

Jeg siste ikke at noen brukte kamera nå. Det tror jeg ikke at jeg har sett noen gjøre altså.. men når du sier fuglesafari er du sånn som tar med deg kamera og tar bilder av måker og duer i parkene? Er det en slags Safari? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg siste ikke at noen brukte kamera nå. Det tror jeg ikke at jeg har sett noen gjøre altså.. men når du sier fuglesafari er du sånn som tar med deg kamera og tar bilder av måker og duer i parkene? Er det en slags Safari? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

En tur i parken vil jeg ikke kalle fuglesafari nei. :) Jeg har vært med en båt ut til et fuglefjell og sett massevis av sjøfugl (alke, lomvi, havsule og mye annet + en masse seler) på den ene safarien og på den andre var vi også ute i båt og der matet vi tilsammen 32 havørner! Der var vi flere med kamera, men mange brukte også bare mobilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

En tur i parken vil jeg ikke kalle fuglesafari nei. :) Jeg har vært med en båt ut til et fuglefjell og sett massevis av sjøfugl (alke, lomvi, havsule og mye annet + en masse seler) på den ene safarien og på den andre var vi også ute i båt og der matet vi tilsammen 32 havørner! Der var vi flere med kamera, men mange brukte også bare mobilen sin.

Matet du ørnene fra hånden din? Visste du at det ikke var kongeørn men havørn da? Hvordan var det? Hva spiste dem? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Matet du ørnene fra hånden din? Visste du at det ikke var kongeørn men havørn da? Hvordan var det? Hva spiste dem? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Nei, de kommer selvfølgelig ikke og henter mat fra hendene, det var en som jobbet på båten som kastet ut fisk til dem som de så kom ned og hentet i vannet. :) Ja, jeg visste at det ikke var kongeørn, det er ganske greit å se forskjellen. Havørna har lys stjert og jo eldre den jo lysere er den både i hodet og stjerten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nei, de kommer selvfølgelig ikke og henter mat fra hendene, det var en som jobbet på båten som kastet ut fisk til dem som de så kom ned og hentet i vannet. :) Ja, jeg visste at det ikke var kongeørn, det er ganske greit å se forskjellen. Havørna har lys stjert og jo eldre den jo lysere er den både i hodet og stjerten. :) 

Stilig. Det var sikkert spennende opplevelse. De er store de ørnene, vi har kongeørn på hytten vår og de kan jo angripe alle så jeg er alltid litt redd når de svever i himmelen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Nei, de kommer selvfølgelig ikke og henter mat fra hendene, det var en som jobbet på båten som kastet ut fisk til dem som de så kom ned og hentet i vannet. :) Ja, jeg visste at det ikke var kongeørn, det er ganske greit å se forskjellen. Havørna har lys stjert og jo eldre den jo lysere er den både i hodet og stjerten. :) 

En gang så kom det en kongeørn og angrep naboen vår. Det var en dag det regnet så mye når hun skulle på butikken og når jeg snudde meg så fløy ørnen med naboen i nebbet med paraplyen sin. Også slapp den. Hun var uskadet altså. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Stilig. Det var sikkert spennende opplevelse. De er store de ørnene, vi har kongeørn på hytten vår og de kan jo angripe alle så jeg er alltid litt redd når de svever i himmelen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Ørn angriper ikke mennesker. 🙂 Unntaket er om man nærmer seg rede eller unger, da kan man oppleve angrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg siste ikke at noen brukte kamera nå. Det tror jeg ikke at jeg har sett noen gjøre altså.. men når du sier fuglesafari er du sånn som tar med deg kamera og tar bilder av måker og duer i parkene? Er det en slags Safari? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Skal man ta gode bilder bruker man selvfølgelig kamela.

Anonymkode: a7989...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal man ta gode bilder bruker man selvfølgelig kamela.

Anonymkode: a7989...5be

kamela????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal man ta gode bilder bruker man selvfølgelig kamela.

Anonymkode: a7989...5be

Kamel? Hva i all verden er det?

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 timer siden):

Ørn angriper ikke mennesker. 🙂 Unntaket er om man nærmer seg rede eller unger, da kan man oppleve angrep.

Øren angrep naboen vår som lettet fra bakken, så de kan det. Ørnene spesielt kongeørn tar både sau eller lam og andre dyr ofte. På YouTube kan du faktisk se det.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...