Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erik123
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Øren angrep naboen vår som lettet fra bakken, så de kan det. Ørnene spesielt kongeørn tar både sau eller lam og andre dyr ofte. På YouTube kan du faktisk se det.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Spiser ørn kebab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kamel? Hva i all verden er det?

Anonymkode: 6d2ce...e83

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Øren angrep naboen vår som lettet fra bakken, så de kan det. Ørnene spesielt kongeørn tar både sau eller lam og andre dyr ofte. På YouTube kan du faktisk se det.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

KAMERA.

Anonymkode: a7989...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (5 minutter siden):

Spiser ørn kebab?

Ja hvis de får tak i det.

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (19 timer siden):

Jeg husker hvor oppførte folk ble da det fremkom at Thale gjennom lang tid hadde skrevet om barn hun ikke hadde. Hun hadde til og med  funnet bilder av barn på nett og presentert dem som sine egne på sin hjemmeside. Tror  fenomenet ble omtalt i pressen også, det med at man kunne lage seg fiktive identiteter på nett og få masse støtte fra andre brukere på falsk grunnlag. 

Egentlig er jo dette litt trist. Hun hadde vel et ønske om mann og egne barn og ville kanskje passe inn.

Anonymkode: d6ffd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Øren angrep naboen vår som lettet fra bakken, så de kan det. Ørnene spesielt kongeørn tar både sau eller lam og andre dyr ofte. På YouTube kan du faktisk se det.. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

I det tilfellet du nevner med din nabo trodde nok ørnen at paraplyen var en fisk, den var ikke ute etter å ta naboen din. Ørn klarer ikke å løfte mer enn et par kg, men små lam, hare, rev og mindre dyr og fugler tar de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

I det tilfellet du nevner med din nabo trodde nok ørnen at paraplyen var en fisk, den var ikke ute etter å ta naboen din. Ørn klarer ikke å løfte mer enn et par kg, men små lam, hare, rev og mindre dyr og fugler tar de. 

Ok. Men sykt at de kan fly så fort bed fra himmelen. Jeg har hørt at havørn er enda større, det sies at de kun tar fisk. Men det tror jeg ikke på. Gjør du? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Egentlig er jo dette litt trist. Hun hadde vel et ønske om mann og egne barn og ville kanskje passe inn.

Anonymkode: d6ffd...94a

Synes jeg også egentlig bare er trist. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette skrev (På 8.7.2024 den 16.11):

Historiene om svigermoren til Laguna.

Hohoho! Husker dem, ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ok. Men sykt at de kan fly så fort bed fra himmelen. Jeg har hørt at havørn er enda større, det sies at de kun tar fisk. Men det tror jeg ikke på. Gjør du? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Havørn er Norges største fugl og den lever primært av fisk, men er også en utpreget åtseleter, det vil si at den spiser døde dyr og fugler som den kan se fra høyt oppe i luften. Her er ett av bildene jeg tok i forrige uke:

449777857_10220405772294435_752540955646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja hvis de får tak i det.

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg har hørt at en ørn i Sverige spiste Pavlova. Det er litt merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Havørn er Norges største fugl og den lever primært av fisk, men er også en utpreget åtseleter, det vil si at den spiser døde dyr og fugler som den kan se fra høyt oppe i luften. Her er ett av bildene jeg tok i forrige uke:

449777857_10220405772294435_752540955646

Woooow  sinnsykt kult bilde. Så alle detaljene. Skal du ramme det inn? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (2 minutter siden):

Jeg har hørt at en ørn i Sverige spiste Pavlova. Det er litt merkelig. 

Ja men det de ikke spiser er sobril for det liker de ikke, også vet de at er usunt for kroppen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Woooow  sinnsykt kult bilde. Så alle detaljene. Skal du ramme det inn? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Tusen takk for det. Jeg vurderer å ramme inn et av bildene, men har ikke bestemt meg for hvilket ennå. :) Har 4-5 stk som er kandidater til å havne i glass og ramme, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for det. Jeg vurderer å ramme inn et av bildene, men har ikke bestemt meg for hvilket ennå. :) Har 4-5 stk som er kandidater til å havne i glass og ramme, så vi får se.

Forstår du er flink fotograf når du klarer fra bakken eller båt og ta sånne blinkskudd der du får med deg alt. Sikkert kult å forstørre det og ha det på veggen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår du er flink fotograf når du klarer fra bakken eller båt og ta sånne blinkskudd der du får med deg alt. Sikkert kult å forstørre det og ha det på veggen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det var adskillig flere bilder som ble helt ubrukelige så noen "veldig flink naturfotograf" er jeg ikke, men i blant klarer jeg noen blinkskudd. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Det var adskillig flere bilder som ble helt ubrukelige så noen "veldig flink naturfotograf" er jeg ikke, men i blant klarer jeg noen blinkskudd. :D 

Det var sykt bra bilde det du delte. Tror du at det var kamera ditt som var avgjørende? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var sykt bra bilde det du delte. Tror du at det var kamera ditt som var avgjørende? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Delvis kameraet, delvis meg og delvis flaks. :) Hadde jo ikke klart dette med en mobil nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Delvis kameraet, delvis meg og delvis flaks. :) Hadde jo ikke klart dette med en mobil nei.

Utrolig imponerende. Men dette du sa med seler som var på Safari var det i Norge?

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utrolig imponerende. Men dette du sa med seler som var på Safari var det i Norge?

Anonymkode: 6d2ce...e83

Ja, det var ikke så langt unna Nordkapp, stort lengre nord i fastlands-Norge kommer man ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja, det var ikke så langt unna Nordkapp, stort lengre nord i fastlands-Norge kommer man ikke. :) 

Nordkapp, som i nord. Er ikke det lang flytur? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...