Gå til innhold

Hvor har alle de gøye diskusjonene blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når mener du en er gammel?

Anonymkode: d6ffd...94a

Vet ikke jeg, hva tenker du? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dette er delvis en mimretråd:

For mindreårige eller ikke-fotballfans: Spania vant fotball-EM i 2008. Seiersmålet ble scoret av Fernando Torres, daværende Liverpool-spiller, nå trener for Atletico Madrid. Han var mange smågutters store helt i 2008.

SierDuDet, som sto bak Pakkelipakk-tråden, var også innbitt Liverpool-fan. Det er noe av årsaken til at han skriver det han gjør her (ShitDiddelyDo, SierDeDet og SDD er samme mann - er det noen som vet om han gikk i familiefar-fella til slutt?)

Det jeg egentlig vil fortelle, er at lille Torres / laban jr akkurat nå befinner seg i Spania og sikkert har kost seg når nabolandet ble slått i semifinalen. I likhet med Torres er han nå profesjonell fotballtrener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja hvem tar bilder med kamera i vår tid? Det ser man aldri. Hvordan kamera har du? Selges kamera enda på l kjøp? Det er jo så fort fort gjort å redigere bildene. Kan ikke skjønne at du bruker mer enn en time på det, maks to. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Man bruker ikke mobil hvis man er litt over middels interessert i fotografering. Slik er det med den saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja men det de ikke spiser er sobril for det liker de ikke, også vet de at er usunt for kroppen. 

Anonymkode: 6d2ce...e83

En ørn i India spiste Zopiclone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kan ikke så mye jeg heller, jeg bare synes det er interessant å vite sånt hehe 😅 Opptil 300 høres jo helt supert ut, drømmen er ett sånt objektiv! Akkurat nå har jeg bare 24-70 og 50mm også ett gammelt Canon 6D. Så jeg drømmer jo også en del om å kjøpe ett nyere kamera med tanke på hvor mye autofokusen har utviklet seg de siste årene, tenker da på at de f.eks har øye tracking og kan også tracke dyr og en del andre ting automatisk. Jeg synes det er knotete å få kameraet som jeg har nå til å fokusere der jeg vil egentlig, og med de nyere kameraene så virker det jo som en drøm og superlett å fotografere selv løpende mennesker, racerbiler og forskjellig dyr (ørn!) i full fart og få fokuset på rett plass. 

Anonymkode: ada50...6bd

Jeg bruker oftest sportsmodus, dvs at kameraet tar bilder i kjapp rekkefølge så lenge jeg holder utløseren inne. Om jeg da klarer å få objektet (i dette tilfellet ørnen) i fokus mens jeg følger den i flukten, så er det i alle fall litt sjanse for å få noen brukbare bilder.

Har et 400 mm-objektiv også, men det er så tungt at jeg må ha stativ eller støtte det på noe for å holde det helt rolig. Det er dessuten et dårligere objektiv da det ikke er et originalobjektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
laban skrev (11 timer siden):

Siden dette er delvis en mimretråd:

For mindreårige eller ikke-fotballfans: Spania vant fotball-EM i 2008. Seiersmålet ble scoret av Fernando Torres, daværende Liverpool-spiller, nå trener for Atletico Madrid. Han var mange smågutters store helt i 2008.

SierDuDet, som sto bak Pakkelipakk-tråden, var også innbitt Liverpool-fan. Det er noe av årsaken til at han skriver det han gjør her (ShitDiddelyDo, SierDeDet og SDD er samme mann - er det noen som vet om han gikk i familiefar-fella til slutt?)

Det jeg egentlig vil fortelle, er at lille Torres / laban jr akkurat nå befinner seg i Spania og sikkert har kost seg når nabolandet ble slått i semifinalen. I likhet med Torres er han nå profesjonell fotballtrener.

Så han fikk jobbe med fotball på heltid og få lønn for det!? Herlig! Godt jobba, Laban jr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (11 timer siden):

Man bruker ikke mobil hvis man er litt over middels interessert i fotografering. Slik er det med den saken. :)

Det lærte jeg i tråden :)

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

En ørn i India spiste Zopiclone. 

Hva skjedde med ørnen da? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (13 timer siden):

En såkalt bucket-list? Altså et visst antall ting man vil gjøre før man dør. Nei, den må jeg tenke litt på. Hva har du på din liste da?

Har du tenkt nå? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du tenkt nå? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Jeg har liksom ikke helt klart å komme på noe spesielt som jeg føler at jeg MÅ gjøre før jeg dør... Skulle ønske det var noe egentlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japemperor

Enten får man starte tråder selv eller så får man være på kg, diskutopia eller diskusjon.

Endret av Japemperor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Japemperor skrev (26 minutter siden):

Enten får man starte tråder selv eller så får man være på kg, diskutopia eller diskusjon.

Det var et nytt nick 😊 Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (51 minutter siden):

Det var et nytt nick 😊 Velkommen!

Vær med på Diskutopia, beste forum med flest medlemmer. Der kan du disktuere alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
erik123 skrev (7 minutter siden):

Vær med på Diskutopia, beste forum med flest medlemmer. Der kan du disktuere alt. 

Jeg har ikke tid til å engasjere meg i flere forum. Bruker allerede for mye tid het 🙃😁🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Så han fikk jobbe med fotball på heltid og få lønn for det!? Herlig! Godt jobba, Laban jr!

Ikke på heltid, i hvert fall ikke ennå - ett skoleår igjen av en utdannelse. Men han trener flere lag, og han har masse kurs og lisenser som gjør at han kan søke heltids-trenerjobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (17 timer siden):

 

Det jeg egentlig vil fortelle, er at lille Torres / laban jr akkurat nå befinner seg i Spania og sikkert har kost seg når nabolandet ble slått i semifinalen. I likhet med Torres er han nå profesjonell fotballtrener.

Jeg er ikke så god å finne frem gamle tråder, men en av mine absolutte yndlinger er da du skrev om sønnen din på fotballbanen og opplyste om at han faktisk også hadde et annet hjem;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke så god å finne frem gamle tråder, men en av mine absolutte yndlinger er da du skrev om sønnen din på fotballbanen og opplyste om at han faktisk også hadde et annet hjem;-)

Han traff tilfeldigvis noen fra laget som var tre år eldre, for ikke så lenge siden. De husket ham som "stadiongutten" 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (11 minutter siden):

Han traff tilfeldigvis noen fra laget som var tre år eldre, for ikke så lenge siden. De husket ham som "stadiongutten" 🤭

Hvilket annet hjem? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilket annet hjem? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Det som står i overskriften: Nærmeste fotballstadion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (5 minutter siden):

Det som står i overskriften: Nærmeste fotballstadion

Leste det nå. Men kan du fortelle meg hva som er gøy med fotball? 

Anonymkode: 6d2ce...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...