Gå til innhold

Hvorfor ble tråden om lave fødselstall sletta?

Anbefalte innlegg

Everybody

Den ble sletta både her og på kvinneguiden. Når man ikke en gang kan diskutere noe sånt så lurer jeg på hva dette forumet kan brukes til? Når folk i tillegg bruker masse tid på å svare er det respektløst å bare slette en populær tråd uten å gi noe svar på hvorfor.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Den på kvinneguiden var det jeg som laget. Den ble meget populær og hadde over 20k visninger.

Det er jo en tråd om lave fødselstall, og det som noen mener er årsaken til det, litt lenger ned her. 

Anonymkode: 41dfc...3d2

Annonse

Everybody
Admin skrev (Akkurat nå):

Den er ikke slettet her som noen nevner. Min første tanke er om den var postet i riktig underforum? Her har vi bare ett forum, mens KG har mer underforum f.eks for aktuelle saker, som dette omhandler. 

Ja jeg så det. Den ble sletta på kvinneguiden skjønner du. En tråd med over 20k visninger og et tema som engasjerer mange. Den var oppe i 1 uke og så ble den bare sletta. Moderatorer kan også flytte tråder til andre underforum.

slabbedask
Everybody skrev (44 minutter siden):

Ja jeg så det. Den ble sletta på kvinneguiden skjønner du. En tråd med over 20k visninger og et tema som engasjerer mange. Den var oppe i 1 uke og så ble den bare sletta. Moderatorer kan også flytte tråder til andre underforum.

Helt vanlig praksis over der.

Annonse

slabbedask
Everybody skrev (4 minutter siden):

Var visst fordi den skulle blitt publisert i aktuelle saker og politikk siden det er en nyhetssak. Kan ikke moderatorer heller flytte tråder i stedet for å bare slette?

Er fordi det underforumet ikke godtar anonyme brukere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...