Gå til innhold

Jeg gå gå topptur og jeg vil ha med meg en med topp høydeskrekk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men jeg synes det var kjipt med denne responsen påå noe så kult. Har du sett på linken eller? Det er jo døds fett. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Poenget er at folk er forskjellige. En sjenert person uten sangstemme vil neppe synes det er dødsfett å bli pådyttet overraskelses-karaoke, selv om vennen som organiserer det synes det er det morsomste som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde jeg mottatt en sånn overraskelse hadde du fått et spark i knehasen.

Anonymkode: bac2c...b66

Tenkte noe i nærheten. Det kunne blitt risikabelt for trådstarter, og det ville vært framprovosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok er en av de mest irriterende personene jeg vet om, men jeg er usikker på om det er fordi: 

1. Du er utrolig egoistisk og krever alltid at ting skal gå i din favør, uavhengig av hva andre folk må holde ut med.

2. Du lager så mange trolleinnlegg her inne, og forsøker å fremstå som om du er utrolig egoistisk og krever alltid at ting skal gå i din favør, uavhengig av hva andre folk må holde ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (1 time siden):

Kan du ta med deg noen andre? Det må da være mye artigere å gå turen med noen som er like giret som deg

Ja det kan jeg men da blir det ikke samme tur. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (22 minutter siden):

Du er nok er en av de mest irriterende personene jeg vet om, men jeg er usikker på om det er fordi: 

1. Du er utrolig egoistisk og krever alltid at ting skal gå i din favør, uavhengig av hva andre folk må holde ut med.

2. Du lager så mange trolleinnlegg her inne, og forsøker å fremstå som om du er utrolig egoistisk og krever alltid at ting skal gå i din favør, uavhengig av hva andre folk må holde ut med.

Nå tror jeg du blander meg med noen andre. Jeg har ikke skrevet noe trolletråd her inne- og denne tråden er ei heller trolling. Foruten er det ditt ansvar at du blir irritert! 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Det så nydelig ut du 😂 Feiler dem folka der egentlig?

Ja det er helt nydelig. Jeg synes du skulle utfordret deg sammen med den anonyme du svarte. Det er mest sannsynlig en tur du alltid vil huske- og faller du ned er du jo sikret så da klarer du bare opp igjen. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå tror jeg du blander meg med noen andre. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Nei, det finnes neppe flere av dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er helt nydelig. Jeg synes du skulle utfordret deg sammen med den anonyme du svarte. Det er mest sannsynlig en tur du alltid vil huske- og faller du ned er du jo sikret så da klarer du bare opp igjen. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Er noe av det siste jeg hadde gjort. I mitt syn er det ren idioti, og jeg ser ikke noe poeng i å gå over sånne avgrunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 timer siden):

Er noe av det siste jeg hadde gjort. I mitt syn er det ren idioti, og jeg ser ikke noe poeng i å gå over sånne avgrunner. 

Nei da går du glipp av fine opplevelser. Alle får jo litt sommerfugler i magen, men nå har jeg fått meg med et annet turfølge så jeg skal uansett oppleve det🤩

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 timer siden):

Er noe av det siste jeg hadde gjort. I mitt syn er det ren idioti, og jeg ser ikke noe poeng i å gå over sånne avgrunner. 

Kashmir jeg synes du skal reise til denne. Skandinavias lengste zipline med 100 km/t. 

garanterer deg at du vil bli kvitt høydeskrekken. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kashmir jeg synes du skal reise til denne. Skandinavias lengste zipline med 100 km/t. 

garanterer deg at du vil bli kvitt høydeskrekken. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Akkurat zipline kan jeg forstå at noen vil prøve, og det blir litt annerledes enn å GÅ på en bro over en avgrunn. Skjer noe når du tar det første så skjer det ihvertfall fort! Og det går fort o det store og hele i motsetning til å trå over en bro! Hva om du angrer midt på og får panikk?? 

Nå hadde jeg ikke gjort noen av delene da. Så at det var noen slags åpne vogner som gill på skinner nedover en lang strekning i fjellene i Sveits. Det kunne jeg prøvd, for det så bare gøy ut, og ikke gikk de rett ned heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Kashmir skrev (30 minutter siden):

Akkurat zipline kan jeg forstå at noen vil prøve, og det blir litt annerledes enn å GÅ på en bro over en avgrunn. Skjer noe når du tar det første så skjer det ihvertfall fort! Og det går fort o det store og hele i motsetning til å trå over en bro! Hva om du angrer midt på og får panikk?? 

Nå hadde jeg ikke gjort noen av delene da. Så at det var noen slags åpne vogner som gill på skinner nedover en lang strekning i fjellene i Sveits. Det kunne jeg prøvd, for det så bare gøy ut, og ikke gikk de rett ned heller.

Zipline er kjempegøy! Men de der "broene" over avgrunnen, hvor man må sikres med sele, er totalt uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (50 minutter siden):

Akkurat zipline kan jeg forstå at noen vil prøve, og det blir litt annerledes enn å GÅ på en bro over en avgrunn. Skjer noe når du tar det første så skjer det ihvertfall fort! Og det går fort o det store og hele i motsetning til å trå over en bro! Hva om du angrer midt på og får panikk?? 

Nå hadde jeg ikke gjort noen av delene da. Så at det var noen slags åpne vogner som gill på skinner nedover en lang strekning i fjellene i Sveits. Det kunne jeg prøvd, for det så bare gøy ut, og ikke gikk de rett ned heller.

Men de der broene er ofte en del av løypen så når du går så må du ofte over broene for å komme deg videre på turene. Hvis du får panikk, så puster du og stopper til du får kontroll på pusten igjen å går videre. Det skal mye til og dette ned hvis du er fokusert. Ziplinen i Flåm er 1381 meter lang og siden den går så fort så merker man ikke høydeskrekken engang. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...