Gå til innhold

Kommer alltid psykosen tilbake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (5 minutter siden):

Det er ikke medisinen i seg selv som gjør at man kanskje dør tidligere. Det er overvekt, røyking, dårlig kosthold, lite trening.

Bivirkninger fra medisinen kan gjøre en latere og gjøre at man spiser mer usunt.

Ok. Det lovde jo bra. 

Glitter skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke utviklet denne lidelsen pga rusen. Uansett hva du måtte tro. Jeg stoler på hva mine utredere har sagt om saken. Du er naiv hvis du tror de ikke har vurdert om dette er rusutløst.

Uansett var ikke dette svar på mitt spørsmål. :)

Selv om det ikke er rusutløst så trodde jeg det var faglig enighet om at psykoselidelse og rus er en ekstra dårlig kombinasjon? 

AnonymBruker
frosken skrev (21 minutter siden):

Selv om det ikke er rusutløst så trodde jeg det var faglig enighet om at psykoselidelse og rus er en ekstra dårlig kombinasjon? 

Jo det er faglig menighet om det. Til og med enighet i ca ethvert forskningsmiljø om at rus er en dårlig idé uansett tilstand. Glitter eller andre har ikke insinuert noe annet, ei heller i denne tråden. Kommentaren din fremkommer svært underlig. Hun har aldri ment at psykoselidelse og rus er en god kombinasjon eller gitt inntrykk av at hun ikke er innforstått med at rus er en dårlig kombinasjon med henne sykdom,

Anonymkode: bfc22...5fb

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...