Eva Sofie Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er vel sant. For meg er å lyve det å bevisst fortelle noe usant. Stemmer det tenker du? Jeg tenker jo at jeg velger jo ikke å snakke usant bevisst, det blir bare sånn fordi jeg er så usikker på meg selv og ender opp med å endre mening/er svært ambivalent. Anonymkode: 0e314...164 Det fine med å gå i terapi, er at du kan få det rettet opp i neste time eller ved en senere anledning. Det er bare en fordel om du får fortalt terapeuten din at du har dette problemet. Jeg tenker at det ikke er å lyve, men at du tilpasser ditt svar best mulig til hva som passer til situasjonen og det dere snakker om. Du er kanskje en person som er lett å lede eller er vant til at andre forteller hva du skal gjøre? Jeg vet ikke... Vel - Om en ser på vitnepsykologi i en avhørssituasjon, er det avgjørende hvilke svar politiet får avhengig av hvordan spørsmålet stilles. Politiet har endret seg enormt innen avhørsmetodikk på 30 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484497-usikker-p%C3%A5-meg-selv-og-egne-meninger-jeg-kan-%E2%80%98lyve%E2%80%99/page/2/#findComment-4302198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.