Gå til innhold

Usikker på meg selv og egne meninger = jeg kan ‘lyve’

Anbefalte innlegg

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er vel sant. For meg er å lyve det å bevisst fortelle noe usant. Stemmer det tenker du? Jeg tenker jo at jeg velger jo ikke å snakke usant bevisst, det blir bare sånn fordi jeg er så usikker på meg selv og ender opp med å endre mening/er svært ambivalent.

Anonymkode: 0e314...164

Det fine med å gå i terapi, er at du kan få det rettet opp i neste time eller ved en senere anledning. Det er bare en fordel om du får fortalt terapeuten din at du har dette problemet.

Jeg tenker at det ikke er å lyve, men at du tilpasser ditt svar best mulig til hva som passer til situasjonen og det dere snakker om. Du er kanskje en person som er lett å lede eller er vant til at andre forteller hva du skal gjøre? Jeg vet ikke...

Vel - Om en ser på vitnepsykologi i en avhørssituasjon, er det avgjørende hvilke svar politiet får avhengig av hvordan spørsmålet stilles. Politiet har endret seg enormt innen avhørsmetodikk på 30 år.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...