Gå til innhold

Risikabelt å gjøre endringer i livsforsikring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk regning for livsforsikring og det er jo ganske dyrt. Det er spesielt dyrt fordi jeg også betaler for min eks-samboer, som sikkert ikke kvalifiserer for forsikringen engang etter bruddet.

Jeg vil gjerne fjerne ham fra forsikringen (bare betale for meg) og sjekke / sørge for at barna mine står som begunstiget på min forsikring. Men etter at jeg tegnet forsikringen har jeg hatt en del kontakt med psykiatrien, og jeg er veldig redd for om de kan spørre om ny info hvis jeg gjør disse endringene i forsikringen. Er rett og slett redd for å ringe dem for jeg er redd for å bli spurt om nye opplysninger.

Noen som vet noe om dette? Kan jeg trygt gjøre disse endringene uten at de kan be om / at jeg er forpliktet til å gi ny helseinfo fra meg?

Anonymkode: 4452b...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

du gir jo ikke mer info om deg, du bare fjerner ham. Fatter ikke at du driver å betaler for en ekskjæreste, fjern ham fort som fy :D 

Anonymkode: b79f5...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

du gir jo ikke mer info om deg, du bare fjerner ham. Fatter ikke at du driver å betaler for en ekskjæreste, fjern ham fort som fy :D 

Anonymkode: b79f5...a5c

Enig. Det første jeg gjorde da eksen og tok ut separasjon var å fjerne ham som begunstiget (?) i livsforsikringen min og jeg hadde i alle fall på ingen måte sittet og betalt for hans! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

du gir jo ikke mer info om deg, du bare fjerner ham. Fatter ikke at du driver å betaler for en ekskjæreste, fjern ham fort som fy :D 

Anonymkode: b79f5...a5c

 

Lillemus skrev (9 timer siden):

Enig. Det første jeg gjorde da eksen og tok ut separasjon var å fjerne ham som begunstiget (?) i livsforsikringen min og jeg hadde i alle fall på ingen måte sittet og betalt for hans! 

Hvordan fjerner jeg ham? 

Anonymkode: 4452b...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

Hvordan fjerner jeg ham? 

Anonymkode: 4452b...ab3

Du kontakter forsikringsselskapet ditt og sier at han ikke skal være med på din forsikring lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...