spirito Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Jeg henta ned en video fra ThunderCoaster på http://www.tusenfryd.no Jeg får opp lyden, men ikke bildet! Da er jo poenget borte liksom... Det er en asx-fil, og jeg spiller den av i windows media player. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Det kan hende du har for lav hastighet på internett-oppkoblingen din i forhold til kvaliteten på filmen. I så fall vil en streamet video prioritere lyden framfor bildet. 0 Siter
spirito Skrevet 16. april 2002 Forfatter Skrevet 16. april 2002 Det kan hende du har for lav hastighet på internett-oppkoblingen din i forhold til kvaliteten på filmen. I så fall vil en streamet video prioritere lyden framfor bildet. Mmmh, ok. Men gjelder det når jeg har lagret filen da? Tusen takk for hjelpen ;-) 0 Siter
citoyen Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Mmmh, ok. Men gjelder det når jeg har lagret filen da? Tusen takk for hjelpen ;-) asx-filen inneholder ikke selve videoen. asx-filen inneholder bare en referanse til en fil som hentes ned fra internett når du kjører asx-filen. 0 Siter
spirito Skrevet 16. april 2002 Forfatter Skrevet 16. april 2002 asx-filen inneholder ikke selve videoen. asx-filen inneholder bare en referanse til en fil som hentes ned fra internett når du kjører asx-filen. Aha....DA skjønner jeg det bedre ;-) Da er det nok ISDN-linja mi som er for treg ( Takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.