Gå til innhold

Liker du spørsmål på jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest pleiere

Hvordan liker du at nye ansatte i en jobb f.eks i helsevesenet stiller deg spørsmål? Jeg tenker på spørsmål om hvordan ting skal gjøres, hvor man finner ulike ting osv? Forventer du at den nyansatte skal kunne det etter at du har fortalt det en gang eller har du fortåelse for at en kanskje må spørre flere ganger før man husker det?

Ser du på det som ekstraarbeid med mye mas?

Selv synes jeg det er hyggelig å svare andre på spørsmål, føler at jeg kan en del da liksom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48491-liker-du-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv ung og ufaglært,og har hatt sommerjobb og tatt ekstravakter på et sykehjem. Og jeg kan ikke få takket nok de få utrolig tålmodige og forståelsesfulle sjelene som var der og hjalp meg på plass i jobben.

Det er så få av de som viser at de virkelig vil hjelpe. De fleste er bare sure og grinete for at vi er trege i arbeidet og ikke vet hvordan alt skal gjøres. De skjønner ikke den enorme usikkerheten for å gjøre feil. Det er tross alt mennesker vi arbeider med. Det er ikke råd til å gjøre store feil.

Men takker sååååå utrolig mye til de få utrolig hjelpsomme der, som smilte, var grei og på eget initiativ hjalp meg. Takk. Betydde utrolig mye!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...