Gå til innhold

Svinedyre kjøkken! Råd?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøkkenløs

Kommer fra Ikea der det planlagte kjøkkenet vi ønsker kommer på ca.40.000,- inkludert komfyr, oppvaskmaskin og kjøleskap. Har noen ideer på hvordan man kan komme billigere fra det? Selges det brukte kjøkken?

Andre forhandlere som er rimeligere?

Mulighet for pruting?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48492-svinedyre-kj%C3%B8kken-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hvitevarene du nevnte var innkludert prisen,syntes jeg det var billig!For 4 år siden fikk vi skiftet all kjøkkeninteriør.Opprinnelig pris var 32000kr,fikk prutet det ned til 23000kr.Noen av delene kommer alltid litt sent,kan være diekte felile deler også.

OBS-bygg har kjøkkeninteriør til billigere priser kansje.

Hvis hvitevarene du nevnte var innkludert prisen,syntes jeg det var billig!For 4 år siden fikk vi skiftet all kjøkkeninteriør.Opprinnelig pris var 32000kr,fikk prutet det ned til 23000kr.Noen av delene kommer alltid litt sent,kan være diekte felile deler også.

OBS-bygg har kjøkkeninteriør til billigere priser kansje.

Gjest Kjøkkenløs

Det var ikke akkurat så veldig dyrt da. Mitt nye kjøkken kom på 45.000 og da gjorde jeg alt arbeidet selv bortsett fra rørlegger og elektriker. Hvitevarer hadde jeg fra før.

Vel, kjøkkenet er ganske lite, det er derfor jeg synes det ble dyrt. Elektriker og rørlegger kommer i tillegg. Vet det er det det koster, prøver vel å finne ut om det går an å skaffe noe brukt eller på salg.

Annonse

Vel, kjøkkenet er ganske lite, det er derfor jeg synes det ble dyrt. Elektriker og rørlegger kommer i tillegg. Vet det er det det koster, prøver vel å finne ut om det går an å skaffe noe brukt eller på salg.

Har du prøvd å se her? Jeg vet egentlig ikke hva de har, men det skader jo ikke å se på annonsene! :-)

http://varp.no/

http://www.kjopogsalg.no/

Ulv I Faarikaal

Jeg vet det kan oppnås gode priser hos "søta bror" spesialforhandlere av kjøkkeninnredning. Skal komme tilbake hvis jeg treffer den jeg vet har gjort et bra kjøp nylig. Hun fant det på internett, men jeg vet ikke hvor. Fritt tilkjørt og montert svært rimelig hvis du ønsker det. Prøv å finn ut hva svensken kaller det og søk.

Du får passe på ved byggreis deg messer og lignenede på våren. Dessuten er det ofte meget rimlige kjøkkeninnredninger å få kjøpt når butikkene skifter utstillingsmoddeller, bare om å gjøre å ha litt flaks:-))

Hvis du er heldig å komme over innredning som ha vært utstilt kan du gjøre et røverkjøp, men det er ikke sikkert det passer nøyaktig til ditt kjøkken da.

Man kjøper kjøkkenet på IKEA - ikke hvitevarene. Hvitevarene får man rimligere andre steder. Dessuten trenger man ikke bytte alle hvitevarene med en gang, men dette vet du jo. Overse derfor den siste setningen.

IKEA er i særklasse det rimeligste stedet å kjøpe kjøkken - dersom de andre stedene ikke har salg.

Jeg vet det kan oppnås gode priser hos "søta bror" spesialforhandlere av kjøkkeninnredning. Skal komme tilbake hvis jeg treffer den jeg vet har gjort et bra kjøp nylig. Hun fant det på internett, men jeg vet ikke hvor. Fritt tilkjørt og montert svært rimelig hvis du ønsker det. Prøv å finn ut hva svensken kaller det og søk.

Hei.

Kan ikke du prøve å finne ut hvor denne bekjent av deg har kjøpt kjøkken i Sverige? Min mor skal nemlig kjøpe seg nytt kjøkken, og har ikke flust med penger. Dette med hjemkjøring og motering hørtes også veldig bra ut.

Jeg er nemlig ikke spsielt god på surfing på nettet :-)

Hilsen

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei.

Kan ikke du prøve å finne ut hvor denne bekjent av deg har kjøpt kjøkken i Sverige? Min mor skal nemlig kjøpe seg nytt kjøkken, og har ikke flust med penger. Dette med hjemkjøring og motering hørtes også veldig bra ut.

Hilsen

At your service..... a moment please....

Ulv I Faarikaal

Hei.

Hilsen

Førte tips: søk på ordet "kök"

litt vanskelig å skive kök , gjør følgende:

trykk k

trykk ¨ (som er tasten ved siden av Å )

trykk o (bokstaven o som i ole)

trykk k

40 000 for et kjøkken er nå jævlig billig da!!! Man må tross alt betale litt for ting man kjøper da. Selv kjøpte vi kjøkken til overkant av hundre tusen. 40 00 er LATTERLIG billig!

Alt er relativt. 40 000 for et bittelite kjøkken med brukte hvitevarer høres unødvendig ut.

Da jeg bodde i kollektiv gjorde vi det sånn:

Vi kjøpte treplater og skrudde dem opp (3000,-), fant nye hvitevarer (3700,-), en kjøkkenvifte (250,-) og fant et stor brukt skap (400,-). Maling ca. 600. Tekstiler - monterte gardiner på hyllekantene, så man kunne trekke for hyllen under (400,-).

Alt i alt et fint gjør-det-selv kjøkken til under 8500 kroner.

40 000 for et kjøkken er nå jævlig billig da!!! Man må tross alt betale litt for ting man kjøper da. Selv kjøpte vi kjøkken til overkant av hundre tusen. 40 00 er LATTERLIG billig!

Alt er relativt. 40 000 for et bittelite kjøkken med brukte hvitevarer høres unødvendig ut.

Da jeg bodde i kollektiv gjorde vi det sånn:

Vi kjøpte treplater og skrudde dem opp (3000,-), fant nye hvitevarer (3700,-), en kjøkkenvifte (250,-) og fant et stor brukt skap (400,-). Maling ca. 600. Tekstiler - monterte gardiner på hyllekantene, så man kunne trekke for hyllen under (400,-).

Alt i alt et fint gjør-det-selv kjøkken til under 8500 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...