Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

Det er helt ubegripelig hvordan ti damer kan disse en annen dame! Kanskje hun ikke er "dyktig" og dermed "fortjener" det? Eller?? Det er en gåte. 

Og så Kamala Harris da. Skal hun ikke tåler kritikk og skråblikk fra både menn og kvinner når hun vil bli president i en ..stormakt? Andre tåler det veldig godt..

TMMD 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det er helt ubegripelig hvordan ti damer kan disse en annen dame! Kanskje hun ikke er "dyktig" og dermed "fortjener" det? Eller?? Det er en gåte. 

Og så Kamala Harris da. Skal hun ikke tåler kritikk og skråblikk fra både menn og kvinner når hun vil bli president i en ..stormakt? Andre tåler det veldig godt..

TMMD 🙂

 

Kritikk ja, selvfølgelig, men begrepene «hysterisk og ustabil» seriøst?

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Det er helt ubegripelig hvordan ti damer kan disse en annen dame! Kanskje hun ikke er "dyktig" og dermed "fortjener" det? Eller?? Det er en gåte. 

Og så Kamala Harris da. Skal hun ikke tåler kritikk og skråblikk fra både menn og kvinner når hun vil bli president i en ..stormakt? Andre tåler det veldig godt..

TMMD 🙂

 

Å disse og å komme med kritiske innspill er to helt, helt ulike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sa hun som sitter å kaller andre kvinner hysteriske og ustabile. Lol

Anonymkode: e5f40...5e1

Det var et spørsmål, og jeg tror det er helt greit å stille slike spørsmål og diskutere det på et lite forum i Norge 🙂 Men hvis denne ...empatien for Kamala Harris er ektefølt, så stiller jeg bare et enda større spørsmål til om hun burde bli president.. 

Det virker ikke mer lovende for å si det sånn, at kvinner på et lite forum har den empatien med henne pga denne diskusjonen. Jeg har jo faktisk mye mer tiltro til henne enn.. visse her 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er helt ubegripelig hvordan ti damer kan disse en annen dame! Kanskje hun ikke er "dyktig" og dermed "fortjener" det? Eller?? Det er en gåte. 

Og så Kamala Harris da. Skal hun ikke tåler kritikk og skråblikk fra både menn og kvinner når hun vil bli president i en ..stormakt? Andre tåler det veldig godt..

 

Men rart hvorfor du flere ganger forsvarer Trump når folk kommer med kritikk.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Å disse og å komme med kritiske innspill er to helt, helt ulike ting. 

Jeg kan ikke bli mer enig egentlig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men rart hvorfor du flere ganger forsvarer Trump når folk kommer med kritikk.

Anonymkode: 9767d...2c8

Jeg forsvarer ikke Trump. Hvor har jeg gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det var et spørsmål, og jeg tror det er helt greit å stille slike spørsmål og diskutere det på et lite forum i Norge 🙂 Men hvis denne ...empatien for Kamala Harris er ektefølt, så stiller jeg bare et enda større spørsmål til om hun burde bli president.. 

Det virker ikke mer lovende for å si det sånn, at kvinner på et lite forum har den empatien med henne pga denne diskusjonen. Jeg har jo faktisk mye mer tiltro til henne enn.. visse her 🙃

Handler ikke om å ikke kunne kritisere, men når utgangspunktet for kritikken handler om: typ er hun ikke hysterisk, synes hun er så ustabil, sier det seg vel egentlig selv at det hele blir litt lavpanna. Det er plenty av faglig krtikk man kan komme med, men for deg handler det om kvinners hysteri. Kjenner du til hvordan kvinner er blitt omtalt gjennom historien? Virker ikke slik. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg forsvarer ikke Trump. Hvor har jeg gjort det?

Du mente han ikke var kognitivt svekket.

Hva syntes du om han her, hva er det egentlig han raller om?

 

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Handler ikke om å ikke kunne kritisere, men når utgangspunktet for kritikken handler om: typ er hun ikke hysterisk, synes hun er så ustabil, sier det seg vel egentlig selv at det hele blir litt lavpanna. Det er plenty av faglig krtikk man kan komme med, men for deg handler det om kvinners hysteri. Kjenner du til hvordan kvinner er blitt omtalt gjennom historien? Virker ikke slik. 

Anonymkode: e5f40...5e1

Det var en retorikk- ekspert som skrev at hun ble fremstilt hysterisk. Derav spørsmålet mitt ( som jeg vel også forklarte? )

At jeg er skeptisk til at hun ler og flirer hele tiden er ikke diss. Det er det heller ikke når jeg spør om hun virker stabil mtp endringer i uttrykk. 

Jeg vet ikke helt hvorfor det blir oppfattet som "diss" ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du mente han ikke var kognitivt svekket.

Hva syntes du om han her, hva er det egentlig han raller om?

 

Anonymkode: 9767d...2c8

Min mening om det er ikke et forsvar. Og hvis du vil fortsette å diskutere Trump, så lag egen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Min mening om det er ikke et forsvar. Og hvis du vil fortsette å diskutere Trump, så lag egen tråd?

Jeg forstår du ikke ønsker svare.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår du ikke ønsker svare.

Anonymkode: 9767d...2c8

Tråden handler om harris og du avsporer veldig med å ville diskutere Trump, så nei, jeg gidder ikke det. Lag egen tråd om Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er forståelig at alle som ønsker at demokratene vinner valget, gjerne ser at deres (så å si) allerede utpekte kandidat fremstår mest mulig fordelaktig, og derfor forsvarer Harris. Men hva om Biden hadde gitt seg før, slik at det kunne bli en fri nominasjonsprosess, hvem ville folk da valgt av de aktuelle kandidatene?

Altså Whitmer, Shapiro, Buttigieg m.fl.

 

Anonymkode: 82643...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (48 minutter siden):

Det er helt ubegripelig hvordan ti damer kan disse en annen dame! Kanskje hun ikke er "dyktig" og dermed "fortjener" det? Eller?? Det er en gåte. 

Og så Kamala Harris da. Skal hun ikke tåler kritikk og skråblikk fra både menn og kvinner når hun vil bli president i en ..stormakt? Andre tåler det veldig godt..

TMMD 🙂

 

Jeg tror faktisk hun kommer til å tåle det godt. Mye bedre enn hva Trump gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Jeg tror faktisk hun kommer til å tåle det godt. Mye bedre enn hva Trump gjør. 

Ja, akkurat det tror jeg også. Han er jo nådeløs om noen kritiserer ham, og muligens farlig også. Akkurat der tror jeg ikke Harris er. 

Jeg har bare blitt enda mer spent på hvordan hun viser seg i "debatt" med ham etter denne tråden, og også hvordan hun går fram på andre måter. Jeg VIL bli positivt overrasket, men jeg er veldig ambilavent fram til nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Ja, akkurat det tror jeg også. Han er jo nådeløs om noen kritiserer ham, og muligens farlig også. Akkurat der tror jeg ikke Harris er. 

Jeg har bare blitt enda mer spent på hvordan hun viser seg i "debatt" med ham etter denne tråden, og også hvordan hun går fram på andre måter. Jeg VIL bli positivt overrasket, men jeg er veldig ambilavent fram til nå. 

Jeg tror hun vil ignorere mye av Trumps personlige angrep og bøllete oppførsel og la det tale for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner virkelig ikke at du kan drive å herse med folks utsdeende. Jeg får seriøst avsmak.

Anonymkode: e5f40...5e1

Jeg har ikke herset med noe. At jeg er halvt kinesisk er jo sant. Ro deg ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (51 minutter siden):

Jeg tror faktisk hun kommer til å tåle det godt. Mye bedre enn hva Trump gjør. 

Blir hun angrepet av Trump, så vil hun takle det dårlig. Og hun vil øke innvandringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (45 minutter siden):

Jeg tror hun vil ignorere mye av Trumps personlige angrep og bøllete oppførsel og la det tale for seg selv. 

Det er det jeg håper på, og at hun ikke konfronterer han for mye for raskt, så utfallene hans blir hengende i luften. Jeg er faktisk litt mer optimistisk, men bare hun holder seg mer alvorlig og ikke ler bort noe. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...