Gå til innhold

Veronica Orderud blir tv-stjerne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cheerleader

13

• Sør

10

• SierDuDet

6

• stone

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest kvalmt

Jeg tror ikke hun hadde noe med drapene å gjøre, jeg. Som hun selv sier, hun skulle ikke ha rota seg borti Per. Tror hun ble dratt ned i dragsuget sammen med ham, og de andre to, som er skyldige som natten er lang.

Så juryen har begått et justismord? Give me a break...

Annonse

for journalister er det nok en drømmesetting...og du skal ikke se bort i fra at en del tv-seere også er nyskjerrig på hva en trippeldrapsdømt kvinne har på hjertet

jeg tror at Kristin ikke har så mye med det å gjøre... hun har vært med på noe, men hun burde fått langt mildere straff... det samme burde lars...

Jeg tror ikke hun hadde noe med drapene å gjøre, jeg. Som hun selv sier, hun skulle ikke ha rota seg borti Per. Tror hun ble dratt ned i dragsuget sammen med ham, og de andre to, som er skyldige som natten er lang.

Hei Cheer,

I Norge har vi et rettssystem hvor også HVITE mennesker kan bli dømt for mord...

Jeg er klar over at i ditt verdensbilde er alle meksikanere mordere, og alle amerikanere uskyldige, men noen av oss forsøker å se på hva de tiltalte faktisk har gjort...

;-)

Med vennlig hilsen

Typisk dustenorge å skulle lage "underholdning" av noe slikt !

Ho skulle vært skampult og sendt til Bjørnøya! :)

Mvh

Huff, der mista jeg alt som het av potens, bare av tanken.

Hvem i heeeeeeelvete ville tatt på seg en slik jobb?

Men enig med deg i at hun burde vært sent til helvete.

Hva med å sende henne til Bergen? Det er vel nummeret før helvete :)

Hehe.. for dem som kjente Per Orderud _før_ han giftet seg og så hvordan han forandret seg med Veronica er den teorien din direkte festlig, Cheer! Tusseladden Per hadde ALDRI funnet på noe slikt uten en viss oppbakking fra den beinharde kjerringa si.

Hei Cheer,

I Norge har vi et rettssystem hvor også HVITE mennesker kan bli dømt for mord...

Jeg er klar over at i ditt verdensbilde er alle meksikanere mordere, og alle amerikanere uskyldige, men noen av oss forsøker å se på hva de tiltalte faktisk har gjort...

;-)

Med vennlig hilsen

Mitt verdensbilde er på ingen måte slik du beskriver der. Jeg vet utmerket godt at det finnes amerikanske jævler på samme måte som det finnes meksikanske. Jeg syns bare ikke det er rett at USA skal måtte takle de meksikanske. Jeg kan sende deg linken til en nyhetssak, hvor det tydelig står at den meksikanske regerjeringen, prøver å beholde de bra i landet, og sende de fattige, kriminelle og utbrukelige hit. Det er endel av planen deres, for å bygge Mexico opp som et rikt og fremtredende land.

Forresten, hva har dette å gjøre med Ordrerud-saken og Veronica?

Annonse

Hehe.. for dem som kjente Per Orderud _før_ han giftet seg og så hvordan han forandret seg med Veronica er den teorien din direkte festlig, Cheer! Tusseladden Per hadde ALDRI funnet på noe slikt uten en viss oppbakking fra den beinharde kjerringa si.

Jeg kjenner ikke de tiltalte og nå dømte personlig, og det skal det vel heller ikke være nødvendig å gjøre for å ha en mening om saken. Alle som har fulgt med i saken, har hver sin teori. Dette var simpelthen min, og fordi den er annerledes enn din, betyr det ikke at den er feil.

Mitt verdensbilde er på ingen måte slik du beskriver der. Jeg vet utmerket godt at det finnes amerikanske jævler på samme måte som det finnes meksikanske. Jeg syns bare ikke det er rett at USA skal måtte takle de meksikanske. Jeg kan sende deg linken til en nyhetssak, hvor det tydelig står at den meksikanske regerjeringen, prøver å beholde de bra i landet, og sende de fattige, kriminelle og utbrukelige hit. Det er endel av planen deres, for å bygge Mexico opp som et rikt og fremtredende land.

Forresten, hva har dette å gjøre med Ordrerud-saken og Veronica?

Hei Cheer,

Folk i Meksiko flykter UORGANISERT til USA. Å påstå at den meksikanske staten organiserer "at fattige flykter" er latterlig.

Det er åpenbart at det er fattige som flykter - de rike behøver jo ikke flykte!

===

Du skriver: "hva har dette å gjøre med Ordrerud-saken og Veronica?"

De er funnet skyldige to ganger. At du, som hverken kjenner dem eller engang har sittet i rettssaken, skulle "vite bedre" enn de som var der, er en rimelig "morsom" antagelse.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...