Gå til innhold

tarot og kristen!

Anbefalte innlegg

Gjest prutte
Skrevet
  Ulv I Faarikaal skrev (På 16.4.2002 den 19.05):

Sist jeg så, stemte ikkeno', og det er ganske skummelt bare det :-)

Jeg var en gang innom en helsekostfeorretning. Det føltes ganske risikabelt. Jeg er glad jeg ikke er kristen, for så hadde jeg kanskje tatt varig skade.

Fortsetter under...

Skrevet
  Ulv I Faarikaal skrev (På 16.4.2002 den 18.57):

Med all respekt (tror jeg ): du greier ikke engang spå om toget er forsinka :-)

Det er horoskopet som styrer livet mitt...Jeg går ikke ut av døra hvis det står i ukebladhoroskopet at det kan skje en ulykke på mandag f.eks.

(Brett Andersons lett hulkende stemme er litt fin)

Ulv I Faarikaal
Skrevet
  naiv skrev (På 16.4.2002 den 19.09):

Det er horoskopet som styrer livet mitt...Jeg går ikke ut av døra hvis det står i ukebladhoroskopet at det kan skje en ulykke på mandag f.eks.

(Brett Andersons lett hulkende stemme er litt fin)

Har aldri sett det har stått noe om ulykker, det tør de ikke skrive.

Ulv I Faarikaal
Skrevet
  prutte skrev (På 16.4.2002 den 19.08):

Jeg var en gang innom en helsekostfeorretning. Det føltes ganske risikabelt. Jeg er glad jeg ikke er kristen, for så hadde jeg kanskje tatt varig skade.

Enig, der selges det mye placebo. dvs overtro som kan flytte fjell og folk. Dyrt og skummelt.

Gjest vil være anonym
Skrevet

Jeg prøvde Tarot selvom jeg var kristen.Dvs,noen spådde meg,og det endte galt også.Kjøpte selv men angrer ettertid.

Annonse

Skrevet
  prutte skrev (På 16.4.2002 den 18.48):

Tarotkort er laget av A.Crowley som er berømt djeveldyrker. Det er sikkert veldig farlig å kikke på sånne når man er kristen.

Mener du at tarotkort er oppfunnet av Aleister Crowley? Det stemmer dårlig med påstandene om at tarot er flere hundre år gammelt...

Gjest prutte
Skrevet
  kosdo skrev (På 16.4.2002 den 22.04):

Mener du at tarotkort er oppfunnet av Aleister Crowley? Det stemmer dårlig med påstandene om at tarot er flere hundre år gammelt...

Han har ihvertfall lekt med dem, og da er de sikkert besmittet med djevelskap og greier.

Skrevet

Tarot er bare en lek, og like uskyldig som ludo. Hvis du har lyst har du lov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...