Gjest prutte Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Sist jeg så, stemte ikkeno', og det er ganske skummelt bare det :-) Jeg var en gang innom en helsekostfeorretning. Det føltes ganske risikabelt. Jeg er glad jeg ikke er kristen, for så hadde jeg kanskje tatt varig skade. 0 Siter
naiv Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Med all respekt (tror jeg ): du greier ikke engang spå om toget er forsinka :-) Det er horoskopet som styrer livet mitt...Jeg går ikke ut av døra hvis det står i ukebladhoroskopet at det kan skje en ulykke på mandag f.eks. (Brett Andersons lett hulkende stemme er litt fin) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Det er horoskopet som styrer livet mitt...Jeg går ikke ut av døra hvis det står i ukebladhoroskopet at det kan skje en ulykke på mandag f.eks. (Brett Andersons lett hulkende stemme er litt fin) Har aldri sett det har stått noe om ulykker, det tør de ikke skrive. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Jeg var en gang innom en helsekostfeorretning. Det føltes ganske risikabelt. Jeg er glad jeg ikke er kristen, for så hadde jeg kanskje tatt varig skade. Enig, der selges det mye placebo. dvs overtro som kan flytte fjell og folk. Dyrt og skummelt. 0 Siter
Gjest vil være anonym Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Jeg prøvde Tarot selvom jeg var kristen.Dvs,noen spådde meg,og det endte galt også.Kjøpte selv men angrer ettertid. 0 Siter
kosdo Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Tarotkort er laget av A.Crowley som er berømt djeveldyrker. Det er sikkert veldig farlig å kikke på sånne når man er kristen. Mener du at tarotkort er oppfunnet av Aleister Crowley? Det stemmer dårlig med påstandene om at tarot er flere hundre år gammelt... 0 Siter
Gjest prutte Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Mener du at tarotkort er oppfunnet av Aleister Crowley? Det stemmer dårlig med påstandene om at tarot er flere hundre år gammelt... Han har ihvertfall lekt med dem, og da er de sikkert besmittet med djevelskap og greier. 0 Siter
Nemesis Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Tarot er bare en lek, og like uskyldig som ludo. Hvis du har lyst har du lov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.