Gå til innhold

Manshaus - sak i Aftenposten om radikalisering nevner ikke psykose


Sokk

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Sokk skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke tenkt til å lage en overvåkningsstat akkurat, jeg tenker mer på opplæring og informasjon til foreldre og lærere.

Men de som rekrutterer folk til ekstremistnettverkene lærer jo rekruttene hvordan de skal unngå å bli oppdaget av omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Trinity80 skrev (17 minutter siden):

Sånne som deg er litt slitsomme å diskutere med. Du drar noe man sier helt ut i viddene, og snur 180 grader på alt man sier. Er dette noe du er bevisst på? Diskuterer du for å diskutere, eller ønsker du en form for felles forståelse fra ulike utgangspunkt?

Vi som diskuterer med deg VET hva schizofreni er og ikke er. Vet du?

Hvis man tror samboeren er et monster som skal drepe en så dreper man i selvforsvar og da har man ikke skyld. 

Anonymkode: 8efcc...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man tror samboeren er et monster som skal drepe en så dreper man i selvforsvar og da har man ikke skyld. 

Anonymkode: 8efcc...22a

Den er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Men de som rekrutterer folk til ekstremistnettverkene lærer jo rekruttene hvordan de skal unngå å bli oppdaget av omgivelsene.

Hvordan vet du det?

Jeg tviler på at høyreekstremistiske grupper avholder bootcamp for hvordan man skal dekke over psykosesptomer. Jeg vet ikke en gang hvilke holdninger de har til personer med psykiske lidelser. Hitler drepte jo folk med psykiske lidelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det behøver ikke handle om dyssosiaø når det er snakk om å handle i et desperat forsøk på å overleve. 

Anonymkode: 8efcc...22a

Så nei, du har ikke schizofreni, bare noen sære meninger. Det du koker i ditt hode, er ikke nødvendigvis en sannhet. Så slutt å spre dritt om oss med schizofreni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...