Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg?

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg har et luksusproblem...

Alle spør hva jeg ønsker meg til 20årsdagen min, og jeg aner ikke hva jeg ønsker meg.

Flytter ut av hybelen snart, og vet ikke hvordan neste hybel kommer til å bli (møbler, kjøkkenutstyr osv.), så jeg vil ikke ønske meg "hus-ting". Det må kanskje bare oppbevares i tre år....

Men er det noen ting jeg BØR ha? Geniale ting jeg kan ønske meg?

Takk for tips ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48524-hva-skal-jeg-%C3%B8nske-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ønske deg:

En god ansiktskrem.

Flere svarte strømpebukser (kan aldri få for mange).

Noen gode romaner, fortrinnsvis noen Nobel-pris-mottakere du ikke har fått lest.

En fransk-norsk ordbok.

En sølvkjede som du kan bruke til det fine anhenget du fikk til jul.

"Green tea" parfyme fra Arden.

Et par fine jazz-cd'er.

Gavekort på minst 2000,- til favoritt-kles-butikken din.

Og et medlemsskap i Astronauter Mot Orddeling.

Billetter!! Evt. gavekort! *s*

Til konserter, syden, Praha, London og til hudpelei,evt. frisører, osv.osv. :-)

Litt billigere ting; Vin,vin og vin! Ansiktskremer, strømpebukser, CD-plater, spill (om du har) JA! Ønsk deg playstadion 2, flere kan spleise!!

Ha en fin bursdag! Det var vidundelig å fylle 20....hvor er tiden blitt av? Hulk!!! HULK!!! Hvorfor minnte du meg på det??

Faen ta deg! :-))

Litt billigere ting; Vin,vin og vin! Ansiktskremer, strømpebukser, CD-plater, spill (om du har) JA! Ønsk deg playstadion 2, flere kan spleise!!

Ha en fin bursdag! Det var vidundelig å fylle 20....hvor er tiden blitt av? Hulk!!! HULK!!! Hvorfor minnte du meg på det??

Jeg husker plutselig at da jeg var tyve ønsket jeg meg jo slett ikke rynkekremer og kulturell underholdning til lørdagskveldene.....dengang var det jo noe med at jeg ønsket meg PENGER og FRIHET og egen leilighet!

Nå har jeg pernger og frihet og egen leilighet. Og ikke har jeg kronisk knust hjerte som da jeg var yngre. Ikke no å drømme seg tilbake til, syns jeg!

;-)))

Annonse

Jeg husker plutselig at da jeg var tyve ønsket jeg meg jo slett ikke rynkekremer og kulturell underholdning til lørdagskveldene.....dengang var det jo noe med at jeg ønsket meg PENGER og FRIHET og egen leilighet!

Nå har jeg pernger og frihet og egen leilighet. Og ikke har jeg kronisk knust hjerte som da jeg var yngre. Ikke no å drømme seg tilbake til, syns jeg!

;-)))

Livet, og vi, er vel utrustet sånn, at eeegentlig vil vi ikke ha tilbake den tiden. Men, jeg savner litt følelsen av å være udødelig og mestre ALT!

Erfaringene vi nå sitter med, gjør jo at vi vet at livet er skjørt Bl.a :-) Det tenkte jeg ikke mye på som en vanvittig uansvarlig 20-åring!

Jammen atte....*snufs*...jeg vil jo ikke bli 20 engang...vil være tenåring litt til jeg!

*dukke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...