Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Jaja de sier jo sladder er sunt. Og det er jo det vi driver med i denne tråden og resten av Norge.

Ikke fullt så festlig for damene til Høiby da men….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og den armbånduret er vel ikke billig?

Anonymkode: 22e0e...12e

Dette har jeg null peiling på, men det er sikkert dyrt. Jeg ser ikke noe galt i seg selv ved at barn av rike folk får dyre gaver (hvis vi forutsetter at dette er en gave fra mor). Det hadde vært unormalt om hun ikke skulle kunne gi han gaver på linje med gaver til de andre to. 

Hun står jo også fritt i å velge å bruke deler av apanasjen på sønnens forbruk, akkurat som jeg kan bruke min lønn på min også 27-år gamle sønn. Men særlig lurt er det ikke - for noen av oss - om støtten går til luksusforbruk (som sjampinjong til 2500..) til en som ikke er i stand til å forsørge seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
morsan skrev (12 minutter siden):

Dette har jeg null peiling på, men det er sikkert dyrt. Jeg ser ikke noe galt i seg selv ved at barn av rike folk får dyre gaver (hvis vi forutsetter at dette er en gave fra mor). Det hadde vært unormalt om hun ikke skulle kunne gi han gaver på linje med gaver til de andre to. 

Hun står jo også fritt i å velge å bruke deler av apanasjen på sønnens forbruk, akkurat som jeg kan bruke min lønn på min også 27-år gamle sønn. Men særlig lurt er det ikke - for noen av oss - om støtten går til luksusforbruk (som sjampinjong til 2500..) til en som ikke er i stand til å forsørge seg selv. 

Det er en gull Rolex som koster rundt 500 000. Ifølge Nettavisen var den lånt for bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden):

Det er en gull Rolex som koster rundt 500 000. Ifølge Nettavisen var den lånt for bildet.

Ok, takk for info. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (21 minutter siden):

Hun står jo også fritt i å velge å bruke deler av apanasjen på sønnens forbruk, akkurat som jeg kan bruke min lønn på min også 27-år gamle sønn. Men særlig lurt er det ikke - for noen av oss - om støtten går til luksusforbruk (som sjampinjong til 2500..) 

😅

Anonymkode: 22e0e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
morsan skrev (På 25.8.2024 den 11.09):

Det er forresten en Dom Perignon han har i høyre hånd. Koster pt 2500kr på polet ;) 

Jeg trodde det var vinduspray han poserte med 😂

Anonymkode: 6d48b...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bildet stammer fra vennekretsen til festgjengen rundt Marius. Det ble tatt i 2023 på en kjent nattklubb i Oslo, hvor han ofte fester. En kilde fra hans omgangskrets sier til BILD: «Marius liker å sniffe kokain, tar ecstasy, drikker vodka og champagne.» Og videre: «Han bruker også narkotika på klubbene, og gjør det helt åpenlyst.» Innsideren var en gang en del av festgjengen. Nå forteller han alt.

Hvordan kunne det gå så langt? Innsideren: «Det hele startet da Marius ble 20. Han var også i New York på den tiden. Da begynte den ekstreme festingen, og han gled inn i narkotikamisbruk.» I september 2017 møtte BILD Marius i New York under moteuka. Han hadde da en praksisplass hos designeren Philipp Plein (46). Som det nylig kom fram, ble han samme år i juli tatt av politiet med kokain på en festival i Norge. Innsideren fortsetter: «Marius måtte til slutt tilbake til Norge fra New York, fordi det ble for ekstremt.»

Anonymkode: 22e0e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nye "sjokk"bilder.

image.thumb.png.9d72245f0653a5d5f0d84c0cc773a902.png

Anonymkode: 22e0e...12e

Lol det der ser så fake ut. 

Og når ble det kult med kokain? 

Anonymkode: 6d48b...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe trist over dette med «venner» som tydeligvis selger bilder (og vennen) til pressen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nye "sjokk"bilder.

image.thumb.png.9d72245f0653a5d5f0d84c0cc773a902.png

Anonymkode: 22e0e...12e

Livet ser en milliard ganger bedre ut på dette bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Grendel skrev (På 25.8.2024 den 11.26):

Jeg så deler av den samme dokumentaren, og det slo meg at han virker ganske smart, veltalende og sosialt kompetent. I alle fall i forhold til hva jeg hadde forestilt for meg.

Jeg synes ikke det går an å forsvare humbugen han driver med. Blant annet at han kurerer kvinner som her blitt skitne av å ha mange partnere.

Det slår meg forresten at historien gjentar seg. Durek fikk Ari Behn til å se normal ut. Så kommer Marius Høiby, og plutselig er Durek...ikke akkurat helt normal, men han er i det minste ikke voldelig.

Ja han overasket meg i dokumentaren. Han virket mye mer humørfyllt ut enn henne . Han virket faktisk veldig trivelig. Men jeg tror faktisk at Martba egentlig er en veldig grei person å være i selskap med. Jeg tror at hun har sine gode kvalireter men dette med det åndelige fungerer ikke ilag med tittelen. Jeg er enig med deg at de overbevisningene deres er ikke bra for samfunnet ellers. Det fungerer ikke med tittel om å være et forbilde for samfunnet. Tenk om hun faktisk overtok tronen. Det hadde vært skremmende.  Derfor burde hun ha mistet tittelen som prinsesse.  Hun tilhører jo da på lik linje med Marius kongelige familien, men uten tittel.. Det virker mer riktig ut pga de åndelige sakene som Durek og Martha holder på med.

Jeg vil ikke dømme noen av dem. Marius virker bare til å ha hatt problemer som ham må fikse. Er imot at de skriver om hans navn for han har ingen titler. Det er folk som har myrdet noen og får allikevel holde navnet sitt anonymt.  Derfor er dette ikke greit, synes jeg. Nå har ikke Marius gjort noe så kriminelle ting som nevnt. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så er bryllupet gått av stabelen, med mye støy som ventet. Tenker tilbake på Ari og hans skjebne. Julegudstjenesten der han skulle vært med, og så med et knips ble erstattet av sjamanen i rollen som svigersønn og"far" for MLs og Aris barn. Kongeparet ønsket neppe dette, og det var nok et eksempel på at ML alltid får det som hun vil. Tror det ble for mye for Ari, i den skjøre tilstanden han befant seg i, det sammen med sjamanens skamløse utlevering av prinsessens sexliv i SOME. Alle visste at Ari slet psykisk, og kanskje burde man tatt noen hensyn - ved f eks å avstå fra å utbasunere en eternal love på Instagram - på repeat. (Mulig å være kjærester uten den støyen. )Tipper at Kongens skrantende helse i noen grad handler om selvransaking, "kunne vi gjort noe annerledes" typ -noe de kunne, som i julen det året.

Hva er det med de kongelige, egentlig? Har følelsen av at kombinasjonen av nedarvede begrensede, kognitive ressurser og at man er flasket opp med troen på at man er hevet over andre, gjør noe med evnen til innsikt, empati og deltakelse. Håper de nå finner ut hva de gjør med prinsessetittelen. Tingen er at,ja, ML er for alltid kongens datter, og kan sikkert profitere på det selv uten tittel. Men noe patetisk blir det over det hele. Hun kan derimot ikke lenger bruke tittelen med maktmisbruk som intensjon, og dermed ikke signere trusselbrev annet enn som privatperson. Altså ikke representere sitt fødeland på denne sjofle måten - bare det hadde vært en vesentlig lettelse. Kongen klarer neppe selv å gå til et slikt skritt - men hvem vet? 

Anonymkode: 011a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så er bryllupet gått av stabelen, med mye støy som ventet. Tenker tilbake på Ari og hans skjebne. Julegudstjenesten der han skulle vært med, og så med et knips ble erstattet av sjamanen i rollen som svigersønn og"far" for MLs og Aris barn. Kongeparet ønsket neppe dette, og det var nok et eksempel på at ML alltid får det som hun vil. Tror det ble for mye for Ari, i den skjøre tilstanden han befant seg i, det sammen med sjamanens skamløse utlevering av prinsessens sexliv i SOME. Alle visste at Ari slet psykisk, og kanskje burde man tatt noen hensyn - ved f eks å avstå fra å utbasunere en eternal love på Instagram - på repeat. (Mulig å være kjærester uten den støyen. )Tipper at Kongens skrantende helse i noen grad handler om selvransaking, "kunne vi gjort noe annerledes" typ -noe de kunne, som i julen det året.

Hva er det med de kongelige, egentlig? Har følelsen av at kombinasjonen av nedarvede begrensede, kognitive ressurser og at man er flasket opp med troen på at man er hevet over andre, gjør noe med evnen til innsikt, empati og deltakelse. Håper de nå finner ut hva de gjør med prinsessetittelen. Tingen er at,ja, ML er for alltid kongens datter, og kan sikkert profitere på det selv uten tittel. Men noe patetisk blir det over det hele. Hun kan derimot ikke lenger bruke tittelen med maktmisbruk som intensjon, og dermed ikke signere trusselbrev annet enn som privatperson. Altså ikke representere sitt fødeland på denne sjofle måten - bare det hadde vært en vesentlig lettelse. Kongen klarer neppe selv å gå til et slikt skritt - men hvem vet? 

Anonymkode: 011a5...2ec

Kronprins Håkon er da en klok mann. Ingen ting som tyder begrensede kognitive ressurser hos han. 

Når det gjelder Martha tror jeg hun blir staere jo mer motbør hun får.  Hun var ikke gamle jenta da hun viste fingeren til pressen. Hun har alltid vært opprørsk. Gamle Kong Harald er 87 år og bør slippe å bli uvenner med sin datter på slutten av livet sitt. Han kommer ingen ingen vei med henne uansett. Det får bli kronprins Håkon sitt problem. 

Når det gjelder rolleblanding. Solgte ikke Dronning Sonja egne malerier og brukte tittelen sin ? Hvorfor var det ingen som snakket om rolleblanding den gangen ? Hva har jeg misforstått ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (23 minutter siden):

Kronprins Håkon er da en klok mann. Ingen ting som tyder begrensede kognitive ressurser hos han. 

Når det gjelder Martha tror jeg hun blir staere jo mer motbør hun får.  Hun var ikke gamle jenta da hun viste fingeren til pressen. Hun har alltid vært opprørsk. Gamle Kong Harald er 87 år og bør slippe å bli uvenner med sin datter på slutten av livet sitt. Han kommer ingen ingen vei med henne uansett. Det får bli kronprins Håkon sitt problem. 

Når det gjelder rolleblanding. Solgte ikke Dronning Sonja egne malerier og brukte tittelen sin ? Hvorfor var det ingen som snakket om rolleblanding den gangen ? Hva har jeg misforstått ?

Joda, HM virker fornuftig. Jeg gikk nok litt langt i karakteristikken her. Tenkte nærmest på at i de kretsene er man som i en boble, der man er hevet over andre- perfekt opplegg for "narsissisme" kan jeg se for meg.

Anonymkode: 011a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...