Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Det har jo en underholdningsverdi da. Alt må jo ikke være så alvorlig og trist ( selv om det er greit det ogå) Men da så.. Jeg skal like å se seertallene når noe av brylluppet blir vist. Jeg fatter ikke at dere ikke er LITT interessert engang. 

Da Krompen giftet seg med Mette Marit var jeg på bryllupsfest, vi var stivpyntet med tiara og ordensbånd, hadde velkomstdrink og full pakke! Kjempegøy! Men dette her!? Nah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Da Krompen giftet seg med Mette Marit var jeg på bryllupsfest, vi var stivpyntet med tiara og ordensbånd, hadde velkomstdrink og full pakke! Kjempegøy! Men dette her!? Nah...

Akkurat ja! For jeg har opplevd deg som mer folkelig. Men hva handler denne aversjonen om? Når det gjelder dette bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (14 minutter siden):

Nå får politiet kritikk av Marthas manager Scheele Carlsen fordi de har lekket hvor Martha og Durek skal vies. Scheele Carlsen er dyktig faktisk. For en jobb hun har, og hun er proff oppi alt. Og politiet beklager og sier de gjorde en feil her- Sikkert 🙃 De kunne ikke brydd seg mindre om akkurat "lekkasjer" som dette 😆

Kan dere ikke delta litt her? Det er jo helt overfladisk og gøy? @Savannah er for pretensiøs, og @Vhanja er vanskelig, men trenger vi ikke litt sånn mer ufarlige tråder her også?  Hallo, for det handler jo litt om kultur også, på et mer folkelig nivå. Skal jeg sitte og mene ting alene her?

Nei vi trenger ikke flere tråder om fyll og bryllup hos de kongelige.  Ser ingenting gøy ved sjaman som tidligere var reptil og/eller farao.  Jeg svarer på mine premisser og ikke andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Akkurat ja! For jeg har opplevd deg som mer folkelig. Men hva handler denne aversjonen om? Når det gjelder dette bryllupet?

Ser du virkelig ikke forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Nei vi trenger ikke flere tråder om fyll og bryllup hos de kongelige.  Ser ingenting gøy ved sjaman som tidligere var reptil og/eller farao.  Jeg svarer på mine premisser og ikke andres.

Fyll?? Jeg har ikke sett eller mistenkt mer fyll enn vanlig jeg. Men du har en tendens til å heve deg over det meste da. Det er ikke kritikk. Du er bare den type menneske som jeg har oppfattet deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 minutter siden):

Ser du virkelig ikke forskjellen?

Sett ord på det? Kanskje jeg forstår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Fyll?? Jeg har ikke sett eller mistenkt mer fyll enn vanlig jeg. Men du har en tendens til å heve deg over det meste da. Det er ikke kritikk. Du er bare den type menneske som jeg har oppfattet deg. 

Får du noe ut av disse personangrepene på meg?  Ikke kritikk jøje meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (29 minutter siden):

Nå får politiet kritikk av Marthas manager Scheele Carlsen fordi de har lekket hvor Martha og Durek skal vies. Scheele Carlsen er dyktig faktisk. For en jobb hun har, og hun er proff oppi alt. Og politiet beklager og sier de gjorde en feil her- Sikkert 🙃 De kunne ikke brydd seg mindre om akkurat "lekkasjer" som dette 😆

Kan dere ikke delta litt her? Det er jo helt overfladisk og gøy? @Savannah er for pretensiøs, og @Vhanja er vanskelig, men trenger vi ikke litt sånn mer ufarlige tråder her også?  Hallo, for det handler jo litt om kultur også, på et mer folkelig nivå. Skal jeg sitte og mene ting alene her?

Jeg orker ikke sitte og sladre om kongehuset, kjenner jeg. Det synes jeg er svært lite interessant.

Klarer ikke helt å forstå at det å ikke interessere seg for kongelig sladrepresse er å være "vanskelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (7 minutter siden):

Får du noe ut av disse personangrepene på meg?  Ikke kritikk jøje meg.

Personangrep? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg orker ikke sitte og sladre om kongehuset, kjenner jeg. Det synes jeg er svært lite interessant.

Klarer ikke helt å forstå at det å ikke interessere seg for kongelig sladrepresse er å være "vanskelig".

Ser du ikke en viss underholdning i dette? Nordmenn er nedpå. Det må vi vel være enig i. Det er veldig jordnært og jeg syns ikke Janteloven er bare feil heller, men så blir dette så ekstremt unorsk og vekker oppsikt. Skal vi late som ingenting da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Personangrep? 

Ja når du kritiserer meg for å være selvgod og selvhøytidlig så oppfatter jeg det som angrep på meg og mine holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Jeg orker ikke sitte og sladre om kongehuset, kjenner jeg. Det synes jeg er svært lite interessant.

Klarer ikke helt å forstå at det å ikke interessere seg for kongelig sladrepresse er å være "vanskelig".

Jeg er helt enig med deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Akkurat ja! For jeg har opplevd deg som mer folkelig. Men hva handler denne aversjonen om? Når det gjelder dette bryllupet?

Fordi jeg ikke synes det er noe ekstremt egoistisk over dette, fra brudeparets side, de okkuperer på en måte hele tettstedet over lang tid for et privat arrangement. Det var jo mye mindre oppstyr rundt hennes første bryllup, mener jeg å huske i alle fall. Og Durek er jo en sjarlatan av verste sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (9 minutter siden):

Ser du ikke en viss underholdning i dette? Nordmenn er nedpå. Det må vi vel være enig i. Det er veldig jordnært og jeg syns ikke Janteloven er bare feil heller, men så blir dette så ekstremt unorsk og vekker oppsikt. Skal vi late som ingenting da? 

Ikke såpass underholdende at jeg gidder å diskutere det. 

Forstår ikke hva du mener med "late som ingenting". Det er ikke noe jeg kan gjøre til eller fra på dette bryllupet. 

Jeg må ikke mene noe om alt. Før mente jeg masse om mye, men livet ble for min del mer avslappende den dagen jeg fant ut at jeg faktisk ikke trenger å ha en mening om alt eller være engasjert i alt. :)

(Dette gjelder bare meg, andre må være så engasjert og mene så mye de vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg ikke synes det er noe ekstremt egoistisk over dette, fra brudeparets side, de okkuperer på en måte hele tettstedet over lang tid for et privat arrangement. Det var jo mye mindre oppstyr rundt hennes første bryllup, mener jeg å huske i alle fall. Og Durek er jo en sjarlatan av verste sort.

Så det blir for mye oppstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Ikke såpass underholdende at jeg gidder å diskutere det. 

Forstår ikke hva du mener med "late som ingenting". Det er ikke noe jeg kan gjøre til eller fra på dette bryllupet. 

Jeg må ikke mene noe om alt. Før mente jeg masse om mye, men livet ble for min del mer avslappende den dagen jeg fant ut at jeg faktisk ikke trenger å ha en mening om alt eller være engasjert i alt. :)

(Dette gjelder bare meg, andre må være så engasjert og mene så mye de vil).

Javel da. Jeg elsker humor jeg, og litt sånn sensajonlitet. Det piffer opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (19 minutter siden):

Javel da. Jeg elsker humor jeg, og litt sånn sensajonlitet. Det piffer opp litt.

Jeg er også glad i humor. Vi har kanskje bare litt ulike oppfatninger om hva vi anser som morsomt/underholdende. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg er også glad i humor. Vi har kanskje bare litt ulike oppfatninger om hva vi anser som morsomt/underholdende. :)

 

Ja. Det er vel det 🙂

Jeg ler og lar meg underholde av skandaler og de som 🙂ignorerer dem 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (16 minutter siden):

Ja. Det er vel det 🙂

Jeg ler og lar meg underholde av skandaler og de som 🙂ignorerer dem 

Og det er selvsagt helt ok.

Da må det også være ok å ikke bli underholdt av skandaler uten å bli stemplet som "vanskelig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Nå får politiet kritikk av Marthas manager Scheele Carlsen fordi de har lekket hvor Martha og Durek skal vies. Scheele Carlsen er dyktig faktisk. For en jobb hun har, og hun er proff oppi alt. Og politiet beklager og sier de gjorde en feil her- Sikkert 🙃 De kunne ikke brydd seg mindre om akkurat "lekkasjer" som dette 😆

Kan dere ikke delta litt her? Det er jo helt overfladisk og gøy? @Savannah er for pretensiøs, og @Vhanja er vanskelig, men trenger vi ikke litt sånn mer ufarlige tråder her også?  Hallo, for det handler jo litt om kultur også, på et mer folkelig nivå. Skal jeg sitte og mene ting alene her?

Jeg ser ikke på det som kultur. Og jeg håper å unngå å få bilder av de to rett i fleisen når jeg åpner nettaviser, men slipper vel ikke unna. Det beste hadde vært å forbigå denne eventen i stillhet. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...