Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

morsan skrev (8 minutter siden):

Husker ikke om jeg fikk med meg Madeleines bryllup, men husker godt jeg så Victorias. Og under vårt kronprinspars bryllup sippet jeg under biskopens tale ❤️ 

Enig

Nettop. Biskopens tale. Litt au, Det måtte jo gå inn på alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At hun er forelsket syns lang vei, ser på han med stjerner i øynene og er enig i alt han sier. Savner å se det samme fra han.
Men han viser det kanskje på en annen måte.

Anonymkode: 507f0...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 time siden):

Det aller vakreste brudepar jeg har sett er fyrst Rainier og Grace Kelly. Tenk å være så vakker som henne med den grasiøsiteten. Sånt blir jeg målløs av. Litt overjordisk. De er vel ganske enestående. Og ikke hadde de andre kongelige gjester heller.Jeg så jo selvsagt ikke det live da. Nå virker jeg kanskje urimelig svuslstig, men Mette Marit var i nærheten med sånt porselensframtoning. Og sp kommer Durek og Martha i helt andre enden. Det er jo fornøyelig på et visst nivå 🙃 Men vi kan bli overrasket. Det sier jeg fordi jeg er åpen for det meste 😆

Pussig at du nevnte Grace Kelly, for det var henne jeg også tenkte på da jeg så Mette Marit som brud. Det var noe Grace Kelly over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (16 minutter siden):

Pussig at du nevnte Grace Kelly, for det var henne jeg også tenkte på da jeg så Mette Marit som brud. Det var noe Grace Kelly over henne.

oh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

At hun er forelsket syns lang vei, ser på han med stjerner i øynene og er enig i alt han sier. Savner å se det samme fra han.
Men han viser det kanskje på en annen måte.

Anonymkode: 507f0...f03

Den grandiose og den sårbare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (4 minutter siden):

På tide å stoppe all skriving om Marius. 

Vi har gått over til bryllup 🙂 Heng med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Vi har gått over til bryllup 🙂 Heng med.

Jeg mente generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At hun er forelsket syns lang vei, ser på han med stjerner i øynene og er enig i alt han sier. Savner å se det samme fra han.
Men han viser det kanskje på en annen måte.

Anonymkode: 507f0...f03

Vanskelig å lese den fyren, utover at han er koko. Eller er han først og fremst flink til å utnytte andre som er koko? 

Han har klart å gjøre galskapen sin til business. Det kan ingen ta fra ham.

Vanskelig å si hvordan kjærlighetsspråket hans er. Han sa at han aldri har utløsning under sex. Han holder igjen. Jeg føler det sier noe om han, men jeg vet ikke helt hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 timer siden):

Vanskelig å lese den fyren, utover at han er koko. Eller er han først og fremst flink til å utnytte andre som er koko? 

Han har klart å gjøre galskapen sin til business. Det kan ingen ta fra ham.

Vanskelig å si hvordan kjærlighetsspråket hans er. Han sa at han aldri har utløsning under sex. Han holder igjen. Jeg føler det sier noe om han, men jeg vet ikke helt hva.

Hvor mye business har han utenfor Norge?  Har han penger, eller har han kun kapret en prinsesse? Som er koko sammen med ham.

Jeg er glad for at kongen og kronprinsen ikke publiserer noe om sine utløsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At han er såkalt koko er klart, men han er neppe gal. Men hva med ML, har hun problemer man ikke vet om, og som gjør at Kongen og familien går så varlig fram? Hun har endret seg mye siden ungdommen...

Anonymkode: 011a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 time siden):

Hvor mye business har han utenfor Norge?  Har han penger, eller har han kun kapret en prinsesse? Som er koko sammen med ham.

Jeg er glad for at kongen og kronprinsen ikke publiserer noe om sine utløsninger.

Jeg tror han har et navn og at han har tjent litt penger siden han har "behandlet" superkjendiser i USA. Tidligere kjærester beskriver ham som kontrollerende og selvopptatt.

Nei, jeg er bare misunnelig. Jeg skulle nok gått for Märtha selv. Ble jo litt betatt da jeg så bilde av henne i badedrakt i Allers som tenåring, men tenkte det var helt umulig. Så viser det seg at konkurransen er Durek...Jeg er vel ikke dårligere enn ham? Burde sikkert ha steppet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 time siden):

Hvor mye business har han utenfor Norge?  Har han penger, eller har han kun kapret en prinsesse? Som er koko sammen med ham.

Jeg er glad for at kongen og kronprinsen ikke publiserer noe om sine utløsninger.

Han er jo en av mange "sjamaner" og alternative i og rundt Hollywood. Det er noen alternative miljøer der, og det ligger (lå ihvertfall ) flere videoer der han var invitert til å snakke om sjamanismen sin, og det var mange selvfølgeligheter og mer oppfordringer om å bli det vi kaller narsissistiske. Det var også videoer der han utøvde noe slags "behandlinger", og også intervjuer hvor jeg oppfattet at han kom med merkelige løgner som det at han hadde bodd i flere land hvor han praktiserte den religinen i landet han for tiden bodde i. Dette gikk han liksom oppriktig inn i, og hadde derfor vært både kristen, muslim og gud ver hva. 

Det som er med Durek, som jeg oppfattet det, så har han stemme og en måte å formidle på som gjœrde at han virket troverdig og såkalt karismatisk. Han fikk jo noen mer kjente venner, men har ikke hørt hvem de er, annen enn en kvinnelig skuespiller. 

Om han tjente noe særlig tviler jeg på, siden han ikke fremsto som så veldig rik, og han leide jo leiligheter/ hus der han ikke heller betalte husleie. 

Han trengte nok en prinsesse som kunne gi ham et vikigere image som han brukte og bruker for alt det er verdt. Det virker jo noe eksotisk å være kongelig i USA, selv om jeg ikke har inntrykk av at så mange "vanlige" amerikanere er så imponert over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (3 timer siden):

Jeg tror han har et navn og at han har tjent litt penger siden han har "behandlet" superkjendiser i USA. Tidligere kjærester beskriver ham som kontrollerende og selvopptatt.

Nei, jeg er bare misunnelig. Jeg skulle nok gått for Märtha selv. Ble jo litt betatt da jeg så bilde av henne i badedrakt i Allers som tenåring, men tenkte det var helt umulig. Så viser det seg at konkurransen er Durek...Jeg er vel ikke dårligere enn ham? Burde sikkert ha steppet opp.

Jeg hadde ikke gått for Durek, og enda mindre for Martha🤪.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (18 timer siden):

Det aller vakreste brudepar jeg har sett er fyrst Rainier og Grace Kelly. Tenk å være så vakker som henne med den grasiøsiteten. Sånt blir jeg målløs av. Litt overjordisk. De er vel ganske enestående. 

Grace Kelly var utrolig vakker. I våres så vi et par av de gamle filmene med henne i. Nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

At hun er forelsket syns lang vei, ser på han med stjerner i øynene og er enig i alt han sier. Savner å se det samme fra han.
Men han viser det kanskje på en annen måte.

Anonymkode: 507f0...f03

Han har vel annet å by på, da… nudge nudge wink wink 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (4 timer siden):

Nei, jeg er bare misunnelig. Jeg skulle nok gått for Märtha selv. Ble jo litt betatt da jeg så bilde av henne i badedrakt i Allers som tenåring, men tenkte det var helt umulig. Så viser det seg at konkurransen er Durek...Jeg er vel ikke dårligere enn ham? Burde sikkert ha steppet opp.

LOL!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Synes det er litt morsomt hvor sutrete norsk presse er over å ikke få komme til vielsen. Ellers tror jeg Durek er skeiv. Og at Marta virker gruelig naiv både i valg av hva hun lever av og valg av ektemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ML framsto som en sjenert, sårbar ung kvinne med hjertelag, dengang da, og nå virker hun helt motsatt - aggressiv, kald, kynisk. Lurer på hva som har skjedd på veien.

Anonymkode: 011a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Synes det er litt morsomt hvor sutrete norsk presse er over å ikke få komme til vielsen. Ellers tror jeg Durek er skeiv. Og at Marta virker gruelig naiv både i valg av hva hun lever av og valg av ektemann.

Han er vel bifil, han har vært åpen om at han har mannlige kjærester tidligere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...