Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thebutterfly
Ekstra skrev (1 time siden):

https://www.vg.no/spesial/2024/prinsessen-og-sjamanen/
 

Litt slem, men ganske så festlig 😂

Haha ja litt slem, men det er vel nesten slik vi leser historien deres i media. 😅. Ikke for å være slem altså. Jeg heier på Martha og Durek dersom de vil ha hverandre. Jeg dømmer ingen av dem for jeg kjenner dem ikke i virkeligheten. Men denne eventyrhistorien er en sannhet om måten jeg oppfatter historien deres på i media 😅. Huff haha

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 23.8.2024 den 18.39):

Han er vel bifil, han har vært åpen om at han har mannlige kjærester tidligere. :) 

Tror bare han er homo jeg. Men tar ikke fem øre for å utnytte prinsesser til sin fordel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
knas skrev (3 timer siden):

Tror bare han er homo jeg. Men tar ikke fem øre for å utnytte prinsesser til sin fordel. 

Jeg tror på at han er bifl. Jeg tror ikke at han hadde orket  å leve sammen med henne om han var homofil. 

Jeg har sett dokumentar om Martha på tv engang, og da virket han som en morsom hyggelig mann. Men jeg liker ikke alt det de to (og det gjelder begge to) driver på med om det åndelige. Men deres valg. Hun burde isåfall si fra seg tittelen prinsesse om hun skulle holde på med det. Det er min mening. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er som tatt ut av serien Exit.

image.jpeg.b63a422c8b8e952f25461e704b77e13f.jpeg

Anonymkode: 22e0e...12e

Det er forresten en Dom Perignon han har i høyre hånd. Koster pt 2500kr på polet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (21 minutter siden):

Jeg tror på at han er bifl. Jeg tror ikke at han hadde orket  å leve sammen med henne om han var homofil. 

Jeg har sett dokumentar om Martha på tv engang, og da virket han som en morsom hyggelig mann. Men jeg liker ikke alt det de to (og det gjelder begge to) driver på med om det åndelige. Men deres valg. Hun burde isåfall si fra seg tittelen prinsesse om hun skulle holde på med det. Det er min mening. 

Å joda. Han er ikke den første som gjør det. Dessuten er det mange kjipe som kan virke hyggelige vettu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (22 minutter siden):

Jeg tror på at han er bifl. Jeg tror ikke at han hadde orket  å leve sammen med henne om han var homofil. 

Jeg har sett dokumentar om Martha på tv engang, og da virket han som en morsom hyggelig mann. Men jeg liker ikke alt det de to (og det gjelder begge to) driver på med om det åndelige. Men deres valg. Hun burde isåfall si fra seg tittelen prinsesse om hun skulle holde på med det. Det er min mening. 

Jeg så deler av den samme dokumentaren, og det slo meg at han virker ganske smart, veltalende og sosialt kompetent. I alle fall i forhold til hva jeg hadde forestilt for meg.

Jeg synes ikke det går an å forsvare humbugen han driver med. Blant annet at han kurerer kvinner som her blitt skitne av å ha mange partnere.

Det slår meg forresten at historien gjentar seg. Durek fikk Ari Behn til å se normal ut. Så kommer Marius Høiby, og plutselig er Durek...ikke akkurat helt normal, men han er i det minste ikke voldelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Durek er en luring, han får jo både penger og berømmelse ved å gifte seg med Märtha.  Dessuten mener jeg å ha lest at han har vært anklaget for vold i tidligere forhold. Jeg syns han virker skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er som tatt ut av serien Exit.

image.jpeg.b63a422c8b8e952f25461e704b77e13f.jpeg

Anonymkode: 22e0e...12e

Er det mulig…. Det kommer stadig opp mer om denne fyren. Hva er det han ikke har gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osten skrev (7 minutter siden):

Er det mulig…. Det kommer stadig opp mer om denne fyren. Hva er det han ikke har gjort? 

Pressen har beskyttet han lenge. Nå pipler det frem. Fin familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (35 minutter siden):

Det er forresten en Dom Perignon han har i høyre hånd. Koster pt 2500kr på polet ;) 

Null problem tydeligvis. Han får jo fire til av dem lett, bare for pengene som stikker opp av bukselinningen.

Lurer på hva kongen og dronningen tenkte da de drakk morgenkaffe og så bildet på trykk…

Stusselig sak, og høyst sannsynligvis bare toppen av isfjellet. Det er en kjent sak at pressen sitter på info og bilder som så langt ikke har blitt trykket av hensyn til privatlivets fred. Om det selges til utenlandske medier kan det - som her- linkes til av norske etterpå…

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Null problem tydeligvis. Han får jo fire til av dem lett, bare for pengene som stikker opp av bukselinningen.

Lurer på hva kongen og dronningen tenkte da de drakk morgenkaffe og så bildet på trykk…

Stusselig sak, og høyst sannsynligvis bare toppen av isfjellet. Det er en kjent sak at pressen sitter på info og bilder som så langt ikke har blitt trykket av hensyn til privatlivets fred. Om det selges til utenlandske medier kan det - som her- linkes til av norske etterpå…

Ja, det er triste greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er som tatt ut av serien Exit.

image.jpeg.b63a422c8b8e952f25461e704b77e13f.jpeg

Anonymkode: 22e0e...12e

Barnslig og pinlig, mer enn noe annet.

Det kan være ment som et "tullebilde", men det er egentlig ikke tull når han faktisk flasher alle pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (15 minutter siden):

Barnslig og pinlig, mer enn noe annet.

Det kan være ment som et "tullebilde", men det er egentlig ikke tull når han faktisk flasher alle pengene.

Det kan være at bildet er tatt ut av kontekst, men jeg tviler, alt annet tatt i betraktning (vold mot minst tre kjærester, flere kokainbeslag fra 2017 og utover etc)

Saken er at mannen er 27 år og han har lenge hatt diplomatpass, hvilket betyr at han er klar over at han har en rolle med et ansvar.

Jeg tror rett og slett han er resultat av en velmenende men overbeskyttende mor, og at han selv er en svært umoden type. For meg framstår han som en bortskjemt overklassegutt av værste sort som tror han kan slippe unna drittsekkoppførsel ved å spille offer. Det har sikkert funket fint overfor mamma tidligere.

Jeg er enig med det andre sa tidligere- for framtidige kjærester er dette en farlig mann. For kongehuset og monarkiet er han en større trussel enn klovnen Durek og filletanten sin. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppriktig synd på Mette-Marit som har brakt denne fyren inn i kongehuset.  Vi har vel alle hørt historier om han, men at det skulle være så ille.  Det er synd på hele familien inkl kongen og dronningen, man blir jo glad i «barnebarn» selv om de ikke er slekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (3 timer siden):

Det er forresten en Dom Perignon han har i høyre hånd. Koster pt 2500kr på polet ;) 

Og den armbånduret er vel ikke billig?

Anonymkode: 22e0e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...