Gå til innhold

Lei av livet, men ikke direkte deprimert eller suicidal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som også har opplevd å være lei av livet, men likevel uten å være direkte deprimert eller suicidal? Hva kan det komme av? Livet mitt er egentlig bra, jeg har liksom "alt jeg trenger" utenom kjæreste og venner da... 

Anonymkode: 9fcd5...918

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen her som også har opplevd å være lei av livet, men likevel uten å være direkte deprimert eller suicidal? Hva kan det komme av? Livet mitt er egentlig bra, jeg har liksom "alt jeg trenger" utenom kjæreste og venner da... 

Anonymkode: 9fcd5...918

Det er nok noe alle opplever i perioder. Hekt naturlig og trenger ikke annet navn enn naturlige humørsvingninger. 

AnonymBruker

Ja mange som sliter tror at redningen er kjæreste for alle sine problemer. Det er feil fokus, en må ha det godt med seg selv for å være i et godt forhold. Ikke tro at en kjæreste gjør livet ditt bedre. Da jakter en mer å ha en ting for å bare ha den tingen. Ikke slik holdning som er sunt. Det har psykiatere og psykologer bekrefter flere ganger i artikler. Men mange tror det som har psykiatriske lidelser. Har selv vært med noen slike profiler. Kan ikke anbefale det. Fokuser på deg og din situasjon. Men å få venner er ikke så dumt, vi trenger alle det. 

Anonymkode: 555a9...422

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...